В основі нового автомобільного комп'ютера від Bosch, який отримав назву «платформа інтеграції cockpit & ADAS», лежить єдиний SoC, який обробляє безліч функцій інформаційно-розважальної системи та системи допомоги водієві одночасно. Наприклад, автоматичне паркування та виявлення смуги руху в поєднанні з інтелектуальною персоналізованою навігацією та голосовим асистентом. Переваги для автовиробників — менше місця та кабелів, що означає зниження витрат.

Загалом автомобільні комп'ютери Bosch вже досить популярні на ринку автомобілебудування. Очікується, що у 2026 році компанія виручить 3 млрд євро лише від продажу автокомп'ютерів для інформаційно-розважальних систем та систем допомоги водієві.

Для центральних автомобільних комп'ютерів Bosch використовує принцип модульної системи. Разом з автономними програмними рішеннями, такими як відеосприйняття для виявлення оточення, виробники автомобілів можуть модульно і масштабовано збирати свої індивідуальні рішення у поєднанні з апаратними компонентами. Центральні комп'ютери інтенсивного програмного забезпечення відіграють вирішальну роль, оскільки вони дозволяють виробникам реалізовувати функції водіння і допомоги водієві. Інтеграція програмного забезпечення тут користується великим попитом. Досвід Bosch дозволяє комбінувати програмні компоненти з різних джерел.

Майже кожен виробник автомобілів у світі інвестує значні кошти в програмно-визначені автомобілі. Bosch прогнозує, що до 2030 року обсяг ринку автомобільного програмного забезпечення сягне близько 200 мільярдів євро. Компанія очікує, що в сфері автомобільних комп'ютерів для інформаційно-розважальних систем та систем допомоги водієві до 2030 року обсяг ринку становитиме 32 мільярди євро. 

Bosch дотримується підходу, відомого multi-SoC. Нові автомобільні комп'ютери компанії спроєктовані таким чином, що SoC можуть постачатися різними виробниками. Тому Bosch може використовувати саме той чип, який бажає клієнт.