Оператор lifecell разом з monobank запустили автооплату у застосунку банку. Тепер абоненти lifecell можуть налаштувати автоматичну оплату пакету послуг за тарифом через застосунок monobank.
Автооплата – зручний спосіб оплати, завдяки якому абонент може не контролювати дату оплати тарифу. Оплата пакету послуг відбуватиметься автоматично з рахунку користувача monobank. При зміні тарифу чи його вартості, сума та (або) дата наступної оплати оновлюються автоматично. Це значить, при подібних змінах користувачі не будуть витрачати час на оновлення параметрів налаштування автоматичного платежу. Всі зміни можна буде побачити в застосунку My lifecell у розділі Автооплата та у застосунку monobank у розділі «Мобільний зв’язок» => Автооплата lifecell.
Як це працює?
За один день до дати оплати пакету послуг після 20:00 з банківського рахунку monobank буде зніматись сума, що відповідає вартості тарифу та додаткової суми поповнення рахунку (за бажанням, якщо абонент її встановить). Наступна автоматична оплата відбудеться через чотири тижні або через 30 днів – згідно з умовами пакету послуг і без комісії. Коли абонент перезамовить пакет послуг раніше, дата наступної оплати автоматично оновиться й повторного зняття коштів не станеться.
Чим автооплата відрізняється від звичного автопоповнення?
● Сума коштів резервується виключно на оплату тарифу і не може піти на інші платежі.
● Списання коштів з картки відбувається за один день до оплати пакета послуг за тарифом.
● Не потрібно змінювати налаштування автооплати при зміні тарифу чи його вартості, а також при перезамовленні пакета послуг за тарифом.
Нагадаємо, що у березні 2023 року lifecell першим серед мобільних операторів реалізував послугу «Автооплата» у застосунку My lifecell та в особистому кабінеті на сайті lifecell. Відтоді всі індивідуальні абоненти оператора отримали змогу налаштовувати автоматичну оплату тарифу банківською карткою.