Станом на 11.00 18 грудня 2023 р. Компанія відновила доступ до послуг SMS, в тому числі – в міжнародному роумінгу. Клієнтам також доступні послуги голосового зв`язку, мобільна передача даних, послуга «Домашнього інтернету». Розпочато відновлення доступу до послуг M2M для бізнес клієнтів. Технічні роботи відбуваються поступово, із дотриманням усіх вимог безпеки. Інформування про 100% працездатність сервісів, компанія буде робити по завершенні всіх стабілізаційних заходів. У деяких населених пунктах, зокрема, у Києві, все ще виникають локальні складнощі із доступністю «Домашнього Інтернету». Компанія залучила весь наявний персонал, в т.ч. з інших регіонів та областей, для якомога швидшого відновлення роботи послуги.
Нагадуємо, що якщо ваша SIM-картка не реєструється в мережі, треба перезавантажити телефон, або включити і виключити «авіа» режим. Крім того, допомагає вибір мережі Київстар у налаштуваннях телефону. Одночасно компанія інформує, що нарахування бонусів та компенсацій абонентам, які не могли користуватись послугами зв`язку через хакерську атаку, буде здійснено лише після повної стабілізації роботи мережі та запуску всіх послуг. Просимо очікувати офіційної інформації від компанії. Дякуємо за розуміння та підтримку.