Український оператор електронних комунікацій надаватиме знижку до -25% на підключення Big Data-розсилок напередодні різдвяного сезону. Спеціальні умови діють для нових клієнтів протягом 3-х місяців від дати підписання договору. До акції можна долучитися у період з 04.12.2023 р. по 24.12.2023 р.

Алгоритми Big Data-розсилок дозволяють виконувати кілька видів інформування для бізнесу:

1.         Таргетовані розсилки, які враховують індивідуальні поведінкові характеристики споживачів та сегментують аудиторію за певними параметрами, наприклад за віком, статтю, інтересами або на певній локації. Пропозицію отримають саме ті клієнти, які максимально в ній зацікавлені.

2.         Тригерні розсилки, які дозволяють налаштувати комунікацію автоматично за певними подіями (тригерами) і надсилати клієнтам повідомлення, коли ця подія відбудеться. Наприклад, коли клієнт проходить біля закладу підприємця.

Оператор наголошує, що пропоновані сервіси та послуги на основі Big Data створені мобільним оператором. У роботі з даними компанія дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних», не передає та не продає персональні дані абонентів. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.