Оператор мобільного зв’язку lifecell оголосив фінансові та операційні результати за третій квартал 2023 року, демонструючи зростання доходу на 25,7 % і EBITDA на 16,3 % на річній основі. lifecell також повідомляє про зростання капітальних інвестицій на 48,9% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

У третьому кварталі 2023 року lifecell продемонстрував зростання доходу на 25,7% порівняно з аналогічним періодом минулого року до 2981,2 млн грн порівняно з 2370,9 млн грн у третьому кварталі 2022 року. Водночас чистий прибуток lifecell зріс на 45,5% порівняно з аналогічним періодом минулого року до 555,4 млн грн у третьому кварталі 2023 року порівняно з чистим прибутком у 381,6 млн грн у третьому кварталі 2022 року.

Також у 3-му кварталі 2023 року EBITDA зросла на 16,3 % порівняно з аналогічним періодом минулого року до 1648,8 млн грн проти 1 417,6 млн грн у третьому кварталі 2022 року, у результаті чого маржа EBITDA склала 55,3 % у третьому кварталі 2023 року порівняно з 59,8 % у третьому кварталі 2022 року. Причиною зниження маржі стало збільшення витрат на роумінг, інтерконект та електроенергію.

Капітальні інвестиції зросли на 48,9% порівняно з аналогічним періодом минулого року до 952,1 млн грн проти 639,6 млн грн у третьому кварталі 2022 року.

Активна 3-місячна абонентська база lifecell в третьому кварталі 2023 року виросла на 11 % порівняно з аналогічним періодом минулого року до 9,1 млн (8,2 млн у третьому кварталі 2022 року).

У звітному періоді активний 3-місячний ARPU збільшився на 19,2% порівняно з аналогічним періодом минулого року  ̶  до 113,7 грн (проти 95,4 грн у третьому кварталі 2022 року). Водночас 12-місячний MoU зменшився на 16,9 % порівняно з аналогічним періодом минулого року до 123,7 хвилин (148,8 хвилин у третьому кварталі 2022 року).

У середньому приблизно 6,7% технологічних майданчиків lifecell з близько 9,5 тисяч в третьому кварталі 2023 року тимчасово не працювали. Станом на кінець вересня приблизно 97% магазинів lifecell працювали щодня по всій країні.

lifecell продовжував лідирувати за рівнем проникнення смартфонів, який становив 84,3% станом на кінець третього кварталу 2023 року.