Компанія LG Electronics (LG) повідомила, що застосує власну інтегровану інформаційно-розважальну систему для автомобілів з платформою автомобільного контенту «webOS for Automotive» для нових моделей Genesis Hyundai Motor Group (Hyundai Motor Company, Kia corporation, Genesis). 31 жовтня на церемонії в Лос-Анджелесі  компанія LG разом з Hyundai Motor Group (Hyundai) та YouTube відзначили впровадження «webOS for Automotive» для Genesis, люксового бренду Hyundai, і обговорили співпрацю з метою покращити досвід розваг в автомобілях.  

Нові моделі Hyundai Genesis оснащені інформаційно-розважальною системою, що повністю залучає всі переваги webOS. Пасажири на передніх і задніх сидіннях тепер можуть з комфортом і відповідно до правил водіння та безпеки переглядати контент високої якості, звичний на смартфонах або телевізорах. Інформаційно-розважальні дисплеї здатні транслювати контент із вражаючою якістю розробленого Genesis звуку.

Ця співпраця особлива, оскільки LG вперше представляє власну платформу автомобільного контенту. Компанія презентувала «webOS for Automotive» з метою розширити можливості клієнтського досвіду й послуг в дорозі. Послуговуючись підтвердженою популярністю й зручністю webOS, сукупні продажі якої досягли 200 мільйонів на ринку смарт-телевізорів, компанія розробила нову версію для транспортних засобів, щоб водії та пасажири мали змогу насолоджуватися широким спектром відмінних послуг, включаючи YouTube, в оптимізованому салоні.

Завдяки «webOS for Automotive» споживачі можуть насолоджуватися різноманітним контентом, доступним на домашньому телевізорі, прямо в автомобілі. Диференційований досвід мобільності приносить більше цінності життю в дорозі, розширюючи життєвий простір до їхніх транспортних засобів.