За даними IDC, у 2-му кварталі поточного року дохід виробників рішень для уніфікованих комунікацій та колаборації Unified Communications & Collaboration (UC&C) сягнув 15,9 млрд дол. Це на 2,4% більше за результати попереднього кварталу, і на 6,9% – у поіврнянні з результатами 2-го кварталу 2022 року.

Аналітики IDC прогнозують, що продажі UC&C у 2023 р. зростуть на 8,6% порівняно з попереднім роком і досягнуть 64,7 млрд дол. Що стосується кількості проданих ліцензій/робочих місць/одиниць обладнання та ліній, то загалом вендорам вдалося продати 620,7 млн одиниць, що означає +11,4% за рік та +2,4% порівняно з першим кварталом). Такий розрив між зростанням виручки та продажам у штучному вираженні говорить плавне зниження середньої вартості контракту на постачання рішень UC&C.

В IDC також відзначають збільшення попиту на інтегровані з телефонією хмарні рішення «Уніфіковані комунікації як сервіс» (Unified Communications as a Service, UCaaS), що забезпечують уніфікацію голосових комунікацій між персоналом компанії, так і з її клієнтами.

Лідером ринку UC&C є Microsoft, продажі цієї компанії збільшилися за рік на 20% до майже 7 млрд долл, а ринкова частка сягнула 42,8%. На другому місці з великим відривом розташувався Zoom, за рік продажі цього вендора зросли на 2,5%, а частка ринку становить 6,8%. На третій позиції – Cisco, збут цієї компанії за аналогічний період знизився на 19,3% до 951 млн дол., але частка на ринку трохи зросла в порівнянні з першим кварталом і склала 6%.