Нещодавно Gartner розташувала генеративний ШІ у верхній частині свого Gartner hype cycle, що говорить про великий ажіотаж навколо цієї технології. Аналітики проаналізували, наскільки швидко компанії приймають цю технологію і чи тестують компанії генеративний ШІ або впроваджують їх у виробниче середовище. У ході недавнього опитування 1419 керівників компаній 45% повідомили, що вони тестують генеративний ШІ, а ще 10% впровадили рішення на його основі у виробництво.

Для порівняння, коли у березні-квітні Gartner вивчала використання генеративного ШІ, вона виявила, що лише 15% опитаних керівників тестували цю технологію і лише 4% мали системи із GenAI у виробництві.

Більше того, 55% організацій повідомили про збільшення інвестицій у генеративний ШІ з того часу, як він став публічно доступним 10 місяців тому. Генеративний ШІ тепер привертає увагу топ-менеджементу, які прагнуть скористатися трансформаційним потенціалом цієї технології.

За даними Gartner, 78% опитаних вважають, що переваги генеративного ШІ переважують його ризики. У попередньому опитуванні ця цифра дорівнювала 68%. Основними факторами, що стимулюють впровадження GenAI, є зростання бізнесу (30%), оптимізація витрат (26%) та підвищення якості обслуговування/утримання клієнтів (24%).

Дослідження Gartner також показало, що 45% компаній інвестують в генеративний ШІ з розрахунком на кілька бізнес-функцій, причому 22% — більш як на три різні функції. Розробка ПЗ є функцією з найвищим рівнем впровадження у генеративний ШІ, далі слідують маркетинг та обслуговування клієнтів.