Рекламна агенція з Флориди під назвою X Social Media LLC стверджує, що компанія Х, раніше відома як Twitter, спричинила плутанину на ринку та призвела до втрати її прибутку.

Нещодавно X Social Media LLC подала позов до федерального суду проти X Corp. Ілона Маска через перейменування Twitter. Ця рекламна агенція стверджує, що X Corp. винна в порушенні загального законодавства Флориди через «недобросовісну конкуренцію та порушення прав на торговельну марку», а також порушенні Закону про оманливу та нечесну торговельну практику (Deceptive and Unfair Trade Practices Act).

X Social Media пише в скарзі, що вона постійно використовувала свою зареєстровану торгову марку «X SOCIALMEDIA» з 2016 року. Представники компанії стверджують, що вже зазнали втрати доходу з причини ребрендинга X Corp. та використання знака «X».

Але поки неясно, наскільки вагомою буде аргументація X Social Media. Чимало юристів вважають, що на ринку доволі багато торгових марок, що складаються з однієї літери («X», «Y» тощо) і це може ускладнити будь-які судові позиви одного бренду X (чи аналогічного) проти іншого. І тут мало що залежить від того, чи то X, що належить Маску, чи така компанія, як X Social Media.