Компанія Датагруп представила оновлений візуальний стиль та логотип, що, відповідно до задуму, відображають надійність, зручність та іноваційність. Оператор має власну телеком-мережу близько 35 000 км в Україні та за кордоном. Останнім часом, компанія інвестувала 700 млн в модернізацію та енергонезалежність мережі, збільшивши в 10 разів її пропускну здатність. Також було побудовано надсучасний та захищений ЦОД, запущено хмарне рішення в Європі, впроваджено рішення для захисту від кіберзагроз від лідерів світового ринку, збільшено кількість продуктів та послуг в півтора рази. З новим візуальним стилем та логотипом компанія планує доносити свою цінність до клієнтів, ще більш ефективно.

«Ми - прогресивний партнер, на якого можна покластися. І відобразили це у нашому новому логотипі та візуальному стилі. Я вдячній моїй команді та агенції Serviceplan за їх залученість, кропітку працю та креативні ідеї, які допомогли створити нове обличчя надійного партнера», - розповідає Святослав Горбань, заступник генерального директора з комерційних питань Датагруп.