Нова пошта шукає стартапи та компанії, які допоможуть розробити технічнологічне рішення для вдосконалення клієнтського шляху на касах самообслуговування. Мета — зробити цей сервіс більш інтерактивним та сучасним. Адже кожну третю посилку наразі клієнти відправляють самостійно. Саме тому Нова пошта хоче додати «майбутнього» до послуги самообслуговування й зробити самостійну відправку посилок ще легшою та технологічною.
Для цього Нова пошта разом із Radar Tech запрошують команди 18-20 серпня на перший хакатон інноваційних рішень.
Команди працюватимуть зі штучним інтелектом, а саме:
-
розроблятимуть нейронну мережу, яка здатна навчатися та відповідати на питання клієнтів щодо послуг і процесів компанії;
-
навчатимуть штучний інтелект базовим операціям: відстеженню посилки, розрахунку вартості послуги та інформуванню про терміни доставки;
-
автоматизовуватимуть клієнтський шлях — через створення накладної за допомогою voice-to-text і text-to-voice.
Призовий фонд хакатону — 180 000 грн. Команди також отримають можливість довгострокової співпраці з Новою поштою та менторську підтримку від експертів компанії.
Участь у хакатоні безкоштовна. Зареєструвати команду або стартап можна включно до 17 серпня на сайті https://www.novaposhtahack.com/