Нова пошта шукає стартапи та компанії, які допоможуть розробити технічнологічне рішення для вдосконалення клієнтського шляху на касах самообслуговування. Мета — зробити цей сервіс більш інтерактивним та сучасним. Адже кожну третю посилку наразі клієнти відправляють самостійно. Саме тому Нова пошта хоче додати «майбутнього» до послуги самообслуговування й зробити самостійну відправку посилок ще легшою та технологічною.  

Для цього Нова пошта разом із Radar Tech запрошують команди 18-20 серпня на перший хакатон інноваційних рішень.

Команди працюватимуть зі штучним інтелектом, а саме:

  • розроблятимуть нейронну мережу, яка здатна навчатися та відповідати на питання клієнтів щодо послуг і процесів компанії;

  • навчатимуть штучний інтелект базовим операціям: відстеженню посилки, розрахунку вартості послуги та інформуванню про терміни доставки;

  • автоматизовуватимуть клієнтський шлях — через створення накладної за допомогою voice-to-text і text-to-voice.

   

Призовий фонд хакатону — 180 000 грн. Команди також отримають можливість довгострокової співпраці з Новою поштою та менторську підтримку від експертів компанії.

   

Участь у хакатоні безкоштовна. Зареєструвати команду або стартап можна включно до 17 серпня на сайті https://www.novaposhtahack.com/