Соціальна мережа Threads, запущена компанією Meta та брендом Instagram як конкурент Twitter, отримала понад 100 мільйонів користувачів менш ніж за п’ять днів. Для прикладу, ChatGPT знадобилося два місяці, щоб досягти позначки в 100 мільйонів користувачів, відеосервісу TikTok – дев'ять місяців, а самому Instagram було потрібно два з половиною роки, щоб досягти тієї ж позначки після запуску в 2010 році.
Threads почали працювати в магазинах додатків Apple і Android у 100 країнах увечері 5 липня, хоча вони недоступні в Європі через юридичні проблеми, які виникли у материнської компанії Meta із законодавством Європейського Союзу про конфіденційність даних.
Вважається, що Twitter має близько 200 мільйонів постійних користувачів, але він зазнавав неодноразових технічних збоїв, відколи Ілон Маск купив платформу минулого року та звільнив тисячі співробітників. Маск, який також є босом Tesla та SpaceX, відштовхнув багатьох користувачів, запровадивши плату за раніше безкоштовні послуги та дозволивши забороненим обліковим записам, що дотримуються правих поглядів, повернутися на платформу.
Загалом на ринку з’явилося d;t кілька конкурентів, але більшість із них є нішевими платформами, які не мають можливості зростати в потрібному масштабі, щоб потіснити Twitter. Для Threads це завдання не є таким складним, тому що ця мережа пов’язана з Instagram, яка має понад один мільярд постійних користувачів.