Оператор lifecell підвів підсумки фінансових та операційних результатів діяльності за 1 квартал 2023 року, демонструючи зростання доходу на 16,5% і EBITDA на 24,2% на річній основі. Через війну 3-місячна активна база lifecell зменшилась до 8,6 мільйонів абонентів.
Дохід lifecell у 1 кв. 2023 р. збільшився на 16,5% ― до 2687,4 млн грн проти 2306,8 млн грн в 1 кв. 2022 р.
EBITDA і маржа EBITDA: за 1 кв. 2023 р. показник EBITDA збільшився на 24,2% на річній основі ― до 1605,0 млн грн проти 1292,4 млн грн у 1 кв. 2022 р. У результаті маржа EBITDA в 1 кв. 2023 р. збільшилась до 59,7%, як порівняти з 56.0% в аналогічному періоді 2022 р.
Капітальні інвестиції: у 1 кварталі 2023 р. капітальні інвестиції зменшились на 10,3% ― до 638,0 млн грн проти 711,6 млн грн у 1 кв. 2022 р.
Чистий прибуток: lifecell зафіксував чистий прибуток розміром 515,6 млн грн у 1 кварталі 2023 р. проти 209,4 млн грн чистого прибутку в аналогічному періоді 2022 р.
Абонентська база: на річній основі активна 3-місячна абонентська база в 1 кварталі 2023 р. зменшилась на 3,4% — до 8,6 млн (проти 8,9 млн у 1 кв. 2022 р.) і зросла на 1,2% як порівняти з 4 кв. 2022 р.
ARPU та MOU: у звітному періоді активний 3-місячний ARPU зріс на 24,1% в річному обчисленні та становив 104,6 грн проти минулорічного показника в 84,3 грн у 1 кв. 2022 р. Водночас показник 12-місячного активного MoU зменшився за рік на 21,5% ― до 133,5 хвилин (проти 170 хвилин у 1 кв. 2022 р.).
ФІНАНСОВІ ПОКАЗНИКИ|
1 кв. 22 |
4 кв. 22 |
1 кв. 23 |
Річний |
Квартальний |
|
|
Дохід, млн грн |
2,306.8 |
2,606.8 |
2,687.4 |
16.5% |
3.1% |
|
EBITDA, млн грн |
1,292.4 |
1,505.6 |
1,605.0 |
24.2% |
6.6% |
|
EBITDA маржа (%) |
56.0% |
57.8% |
59.7% |
3.7pp |
1.9pp |
|
Чистий прибуток, млн грн |
209.4 |
408.8 |
515.6 |
146.2% |
26.1% |
|
Капітальні інвестиції, млн грн |
711.6 |
997.4 |
638.0 |
(10.3%) |
(36.0%) |
Мережа lifecell продовжує працювати, оператор надає послуги своїм клієнтам. Станом на кінець березня щодня по всій країні відкрито близько 92% магазинів lifecell. Оператор продовжував утримувати першість за показником проникнення смартфонів в мережі, який на кінець четвертого кварталу досягнув 84.6%.















