Компанія Huawei оприлюднила свій щорічний звіт за минулий рік. Стабільна робота протягом 2022 року дозволила отримати дохід у розмірі 642,3 млрд юанів і чистий прибуток у розмірі 35,6 млрд юанів.

Huawei продовжує збільшувати інвестиції у дослідження та розробки: у 2022 році щорічні витрати на цю сферу діяльності становили 161,5 млрд юанів або 25,1% річного доходу компанії. Загальні витрати на цю сферу за останні 10 років перевищили 977,3 млрд юанів (обмінний курс на кінець 2022 року — 1 долар США = 6,9533 юаня).

Сабріна Мен (Sabrina Meng), фінансовий директор Huawei, прокоментувала: «Незважаючи на суттєвий тиск у 2022 році, наші загальні бізнес-результати відповідають прогнозу. Так, на кінець 2022 року коефіцієнт зобов’язань становив 58,9%, а чистий залишок коштів — 176,3 млрд юанів. До того ж баланс загальних активів сягнув трильйона юанів і в основному склався з оборотних активів, таких як грошові кошти, короткострокові інвестиції та операційні активи. Наше фінансове становище залишається міцним, вирізняючись високою стійкістю і гнучкістю. У 2022 році загальні витрати Huawei на дослідження та розробки становили 161,5 млрд юанів або 25,1% від загального доходу. Це один із найвищих показників в історії Huawei. Тож за часів, коли відчувається тиск, ми продовжуємо йти уперед і робимо це впевнено».

У 2022 році доходи Huawei від операторського, корпоративного і споживчого бізнесів становили 284 млрд юанів, 133,2 млрд юанів і 214,5 млрд юанів відповідно.

Компанія продовжує відкривати можливості своєї платформи за допомогою HarmonyOS, Kunpeng, Ascend і хмарного портфеля, приділяючи особливу увагу покращенню досвіду розробників, а також підтримці своїх партнерів з екосистеми у всіх аспектах. Наразі Huawei співпрацює з більш ніж 9 млн розробників і понад 40 тисяч партнерів за екосистемою, щоб стимулювати інновації і створювати цінність для своїх клієнтів. 

Всі цифри у річному звіті за 2022 рік пройшли незалежну аудиторську перевірку KPMG (міжнародна аудиторська фірма, що входить до «Великої четвірки»).