Коли ви шукаєте інформацію на чутливі теми, як-от поради щодо здоров'я чи фінансів або під час кризових ситуацій, то важливо, мати доступ до інструментів, необхідних для виявлення дезінформації та пошуку джерел, яким вони можуть довіряти. Напередодні Міжнародного дня перевірки фактів  (International Fact Check Day) компанія презентує нові можливості в Пошуку Google, щоб допомогти людям по всій Європі краще розуміти онлайн-інформацію.

Більше контексту про результати пошуку

Найближчими днями у користувача з'явиться можливість натиснути на три крапки поруч із результатом пошуку, щоб дізнатися більше про нього та глибше заглибитися в інформацію про певну сторінку. Функція "Про цей результат" незабаром стане доступною усіма мовами та в усіх країнах, де працює Пошук. 

Крім того,при пошуку англійською мовою ви зможете дізнатися більше довідкової інформації про автора чи сторінку. Ці функції допоможуть вам визначити, чи хочете ви перейти на веб-сайт. 

Перевірка фактів разом із європейськими новинними організаціями

По всій Європі компанія співпрацює з організаціями, щоб проводити тренінги з перевірки фактів і ділитися новими методами боротьби з поширенням дезінформації в Інтернеті.

Доступ до авторитетного контенту та новин особливо важливий під час кризи та війни. На початку цього року розпочато співпрацю з Львівським медіафорумом і Thomson Foundation, щоб запропонувати навчальну програму з чотирьох частин для українських інформаційних організацій щодо залучення аудиторії діаспори та боротьби з дезінформацією тощо. Висновки були опубліковані в довіднику та безкоштовно розповсюджені серед українських новинних медіа.

У Німеччині розширено давню партнерську програму Faktencheck23 із перевірки фактів з German Press Agency. З 2021 року понад 1300 журналістів із понад 100 редакцій німецьких видань взяли участь у тренінгу та приєдналися до активної спільноти перевірки фактів. 

Крім того, Google зробив внесок у розмірі 25 мільйонів євро в European Media Information Fund (Європейський  медіаінформаційний фонд). На сьогодні вже надано підтримку 40 проектам по всій Європі. Ініціативи варіюються від підвищення медіаграмотності громади в Італії шляхом надання місцевим бібліотекарям нових ресурсів та інструментів до активізації діяльності з перевірки фактів під час виборів у Чехії.

Надання фактів та допомога користувачам отримати більше контексту щодо інформації, яку вони знаходять в Інтернеті, є частиною місії Google із забезпечення універсального доступу до світової інформації.