Під час війни значно пришвидшився розвиток віддалених сервісів lifecell, тож якщо смартфон абонента підтримує eSIM, то відтепер перенести свій номер із повним його збереженням (включно з кодом) до мережі lifecell можна безпосередньо у застосунку monobank без відвідування магазину.

Перенесення номеру відбувається на eSIM. При цьому як процедура перенесення, так і сама eSIM не потребують додаткової оплати. Абоненти можуть підключити тарифні плани на вибір: «Вільний Лайф», «Просто Лайф» та «Смарт Лайф» зі спеціальною ціною на 4-тижневий пакет послуг.

Для зручності абоненту не потрібно обирати дату та час переносу свого мобільного номеру – monobank запропонує найближчий доступний час (зазвичай – наступного робочого дня). Сервісом можуть скористатися усі клієнти monobank, чиї пристрої підтримують функцію вбудованої eSIM.

Минулого року попит на eSIM від lifecell зріс у 5 разів, зазначив Олександр Заблоцький, керівник департаменту цифрових каналів продажів lifecell. Відтоді ж у monobank можна не лише придбати eSIM, а й перенести номер lifecell з фізичної SIM-картки на цифрову буквально за одну хвилину. Нещодавно оператор першим запустив можливість віддаленого перенесення номеру у мережу lifecell, а тепер реалізував таку можливість безпосередньо у застосунку monobank. Можливість віддалено змінити оператора буквально на наступний день без необхідності йти до магазину – це надзвичайно актуальна послуга, зокрема в умовах війни.