Нещодавній звіт IDC показав, що у 4-му кварталі 2022 року ринок корпоративного обладнання для бездротових локальних мереж (WLAN) продемонстрував кардинальне зростання — на 47,9% порівняно з кінцем 2021 р., притому він досягнув позначки 3,35 млрд дол. А за підсумками всього минулого року даний сегмент зріс на 31,4% до 10 млрд. дол.

В IDC пояснюють такі показники впровадженням клієнтами новітніх технологій Wi-Fi 6 та Wi-Fi 6E, поступовим усуненням дефіциту компонентів та покращенням роботи ланцюжків постачання виробників бездротового обладнання.

Продаж точок доступу на базі стандарту Wi-Fi 6 у 4-му кварталі 2022 року в порівнянні з попереднім кварталом збільшився на 36,8%, і тепер на частку цих пристроїв припадає 82,8% доходу від продажів усіх точок доступу. У той же час продажі точок доступу стандарту Wi-Fi 6E майже подвоїлися порівняно з третім кварталом: їх було продано на 209 млн дол., що становить 7,2% продажів усіх точок доступу. Притому частка точок доступу, що використовують попереднє покоління Wi-Fi 5, становить зараз менше 10%.

Звіт також повідомляє, що у споживчому секторі зростання продажів в 2022 році порівняно з попереднім роком було незначним – лише 0,2%. Частка точок доступу на базі Wi-Fi 6 у цьому секторі досягла 49,3%, що більше, ніж у 3 кварталі, але менше, ніж у корпоративному сегменті. Повільне впровадження Wi-Fi 6 у споживчому секторі пояснюється тим, що для більшості домашніх користувачів продуктивності точок доступу на базі Wi-Fi 5 цілком вистачає, і основні переваги Wi-Fi 6 важливі лише для сценаріїв з високою щільністю бездротових клієнтів, які рідко зустрічаються у споживчому секторі.

Експерти IDC відзначають зростання продажів в секторі мереж WLAN у компаній Cisco, HPE-Aruba та Huawei Enterprise. Перший вендор збільшив свої продажі на 68,8% порівняно з минулим роком, доходи зросли на 33,8%, а частка ринку становить 41,2%. HPE-Aruba, що займає друге місце, підвищила свої продажі на 49,6% в 4-му кварталі і на 50,9% за рік, а частка ринку досягла 14,6%. У Huawei Enterprise обсяги збуту зросли на 52,4% в кварталі та на 33,6% за рік, і зараз цей виробник контролює 7,6% ринку.