Оператор lifecell першим серед мобільних операторів реалізував послугу «Автооплата» – із нею всі індивідуальні абоненти зможуть налаштувати автоматичну оплату пакету послуг банківською карткою. У разі зміни тарифу чи його вартості сума та (або) дата наступної оплати оновлюються автоматично.

Як це працює: за один день до дати оплати пакету послуг за тарифом після 20:00 з банківської картки абонента знімається сума, що відповідає вартості тарифу, та додаткова сума поповнення рахунку (якщо абонент її вводив). Наступна автоматична оплата відбудеться через 4 тижні або через 30 днів – згідно з розкладом і без комісії. Безпека платіжних даних гарантована міжнародним сертифікатом PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard), що свідчить про надійний захист під час транзакцій.

За перші три автооплати абонент отримує кешбек – 10% від вартості пакету послуг за тарифом – на бонусний рахунок.

Якщо в абонента виникла потреба перезамовити пакет раніше, відбудеться автоматичне оновлення дати наступної оплати і повторного зняття коштів не станеться.

Чим автооплата відрізняється від звичного автопоповнення:

  • Списання коштів відбувається за один день до оплати пакету послуг за тарифом, а не у вказану абонентом дату з обраною частотою.

  • Необхідна сума резервується на оплату виключно пакету послуг.

  • Не потрібно змінювати налаштування при зміні тарифу чи його вартості, а також при перезамовленні пакету послуг.