Компанія Rakuten Viber оголошує про запуск нової функції – бізнес-чати. Тепер повідомлення від офіційних брендів надходитимуть в окрему папку в загальному списку чатів. Разом з бізнес-чатами Viber запускає комерційні акаунти для брендів – завдяки ним стане зручніше знаходити бренди у застосунку. 

Бізнес-чати мають спростити організацію та пошук повідомлень: сповіщення від банку, підтвердження замовлення від служби доставки, спеціальна пропозиція від магазину тепер не плутатимуться з особистими чатами. За результатами опитування Viber в Україні у 2023 році, 67,7% користувачів відзначили нову функцію як зручний спосіб отримувати повідомлення від брендів.

Функція бізнес-чатів у Viber стане доступна для всіх користувачів з версією 18.0 та вище протягом доби. Всі нинішні чати з брендами будуть перенесені в папку бізнес-чатів, а нові повідомлення потраплятимуть туди за замовчуванням. З цією функцією можна:

  • закріпити чат із певним брендом зверху бізнес-чатів;

  • перемістити будь-який чат з брендом із бізнес-чатів на головний екран чатів;

  • закріпити повідомлення від бренду у верхній частині головного екрана чатів.

Разом з бізнес-чатами у Viber запускається  інше оновлення – комерційний акаунт (профіль) бренду. Він являтиме собою мінісайт компанії в застосунку. Користувачі зможуть знайти додаткову інформацію про бренд, написати компанії та отримати відповідь, якщо така функція була активована бізнесом.

Комерційні акаунти будуть створені для нинішніх профілів брендів, які вже відправляють бізнес-повідомлення у Viber. Ці профілі пройшли процедуру перевірки та отримали «блакитну пташку» у Viber – доповнення, що допомагає користувачам ідентифікувати перевірені бренди.

Завдяки бізнес-чатам та комерційним обліковим записам у Viber взаємодіяти з брендами стане безпечніше. Усі бізнес-повідомлення від перевірених брендів за замовчуванням надходитимуть у папку бізнес-чатів, яка буде недоступна для приватних облікових записів, що намагаються видавати себе за компанії.

Viber продовжить розширювати функції комерційних акаунтів брендів після запуску. У майбутньому в програмі з’явиться більше каналів зв’язку з брендами, більше послуг в одному обліковому записі для брендів, можливість телефонувати в компанії тощо.