Згідно з дослідженням аналітичної компанії IDC, 2022 рік продемонструє сильне падіння на ринку ПК у штучному вираженні. Спад, скоріш за все, може сягнути 12% у порівнянні з 2021 роком. В 2023 році негативний тренд збережеться, а позитивна динаміка буде спостерігатися не раніше 2024 року та пізніше.
Склади OEM-виробників та відомих ПК-брендів все ще переповнені готовою продукцією. Внаслідок цього вендори не розміщують нові замовлення на підприємствах контрактних виробників. Більше того, виникає питання, як продати продукцію, що накопичилася на складах. Адже попит на нові системи як в корпоративному сегменті, так і серед кінцевих споживачів значно знизився у зв'язку зі складною економічною ситуацією у світі.
Глобальні відвантаження класичних ПК та планшетів, млн шт. (Довгий стовпчик: ПК, короткий – планшети). Джерело: IDC
Скоріш за все, щоб «очистити» склади, вендори будуть вимушені знизити ціну на готову продукцію. Що, звичайно, дуже сподобається покупцям всіх сегментів і може їх насправді спонукати до купівлі ПК, навіть коли фінансова ситуація примушує «затягнути паски».
Обсяг продажів планшетів буде залишатися на низькому рівні аж до 2026 року, після чого почнеться кволе зростання. Тому саме наступний рік може стати найбільш оптимальним для оновлення парку комп’ютерних систем в корпоративному та SOHO-сегментах.