Згідно з дослідженням агенції IDC, у 3-му кварталі 2022 року продаж обладнання корпоративного класу WLAN досяг 2,6 млрд дол., що більше в порівнянні з торішніми показниками на 34,3%. В другому кварталі сегмент зріс на 20,4%, а всього з початку року ринок зріс на 24,5%.

На думку експертів, такі результати обумовлені впровадженням підприємствами новітніх стандартів Wi-Fi та налагодженням ланцюжків постачання компонентів.

Слід зазначити, що IDC в третьому кварталі почала окремо відстежувати продаж обладнання на базі стандарту Wi-Fi 6E. Такі пристрої розширюють пропускну здатність стандартного Wi-Fi 6 за рахунок використання частотного діапазону 6 ГГц. Аналітики визначили, що на його частку зараз припадає тільки 4,8% продажів пристроїв корпоративного класу, тоді як Wi-Fi 6 — майже 80%.

Лідером на ринку корпоративного обладнання WLAN залишається компанія Cisco, причому за останній рік її продажі зросли на 29,8% до 1 млрд дол., а частка на ринку – з 37,7% до 39,7%. На другому місці утрималася HPE-Aruba, компанія збільшила збут на вражаючі 76,6%, що дозволило їй розширити частку ринку до 15,3%. Каліфорнійська Ubiquiti Networks зайняла третю позицію: хоча її продаж також зріс, але набагато менше, ніж у конкурентів — лише на 19,2%, тому частка за рік скоротилася до 7,2%. На четвертому місці розташувалася Huawei, яка показала досить скромне зростання 6,7%, а її ринкова частка скоротилася до 6,1%. Спільне підприємство Huawei та HPE – компанія H3C – продемонструвала практично нульовий приріст – всього 0,7%, її ринкова частка становила 4,6%.

У Західній Європі продаж обладнання WLAN  зріс на 59%, в той час в Центральній та Східній Європі показник за рік зменшився на 12%.

У споживчому сегменті WLAN зростання в грошах за рік становило лише 2,4%, хоча кількість відвантажених пристроїв скоротилася на 13,2%. На обладнання категорії WiFi 6 тут припадає близько 38% продажів.