Ринок смартфонів переживає не найкращі часи. В 2-му кварталі 2022 року постачання смартфонів у світі, за даними Canalys, впало на 9% у річному вираженні. Але й результати третього кварталу також не були кращими: глобальні поставки смартфонів в канал склали 297,8 млн одиниць, що на 9% менше, ніж за аналогічний квартал роком раніше.
Статистика по глобальним поставкам смартфонів в млн штук. Ламана лінія — динаміка постачання рік до року, права шкала – %. Джерело: Canalys
Примітно, що топ-5 лідерів не змінився. Samsung, хоча й втратив 8% обсягу поставок, але втримав частку в 22%. Apple збільшив продажі на 8% і таким чином розширив частку ринку до 18%. До речі, Apple став єдиним вендором, який покращив свої результати в 3-му кварталі.
Xiaomi займає стійку третю позицію, хоча й зменшив відвантаження продуктів в канал на 8%. Найбільше постраждали два китайські вендори Oppo і Vivo, в яких падіння продажів склало 22% та 20% відповідно. Тим не менше, з причини загального скорочення ринку їхні частки зменшилися всього на 2% у кожного.
Топ-5 світових виробників смартфонів: продажі в 3-му кв. 2022 р.
Вендор |
3-й кв. 2022 поставки |
Q3 2022 частка ринку |
3-й кв. 2021 поставки |
3-й кв. 2021 частка ринку |
Річна динаміка |
Samsung |
64.1 |
22% |
69.4 |
22% |
-8% |
Apple |
53.0 |
18% |
49.2 |
16% |
8% |
Xiaomi |
40.5 |
14% |
44.0 |
14% |
-8% |
OPPO |
28.5 |
10% |
36.7 |
12% |
-22% |
Vivo |
27.4 |
9% |
34.2 |
11% |
-20% |
Інші |
84.3 |
27% |
92.1 |
25% |
-6% |
Разом |
297.8 |
100% |
325.6 |
100% |
-9% |
Джерело: Canalys
Загалом Samsung та Apple змогли втриматися на верхніх позиціях завдяки хорошим продажам у верхньому ціновому сегменті. Так, корейський вендор показав непогані результати в продажі дорогих складних смартфонів. Apple, в якої бюджетних пристроїв немає взагалі, тим не менше продемонстрував кращі показники саме серед продажів iPhone Pro та Max.
Що стосується OPPO та Vivo, то ці вендори донедавна орієнтувалися на смартфони у нижньому та середньому ціновому сегментах. А саме ці категорії показали доволі слабкі продажі.