У фокусі роботи Київстар – безпека абонентів та підтримка їх зв`язку з рідними та близькими. Компанія продовжує розвивати цифрові продукти, які допомагають жителям України дистанційно працювати, навчатись, отримувати медичне обслуговування. Зокрема, з метою розвитку нових продуктів для приватних і корпоративних клієнтів, Київстар у серпні 2022 року зробив інвестицію у Helsi.me - лідера ринку IT рішень для закладів охорони здоров’я. Для підтримки дистанційного навчання студентів та школярів, компанія продовжує надавати безкоштовний інтернет-доступ до навчальних курсів і платформ, щоб молодь України могла продовжувати свою освіту.
Київстар приділяє увагу захисту населення від загроз війни. Так, з лютого 2022 року компанія обладнала безкоштовним інтернетом 1280 бомбосховищ у різних містах України, забезпечила інтернетом 646 модульних будинків для переселенців. За цей період абоненти отримали від телеком оператора бонусів і безкоштовних послуг на суму 574 млн грн. У 30 країнах світу абоненти можуть користуватись послугами мобільного зв`язку за тими ж тарифами, що й в Україні, не сплачуючи за послуги міжнародного роумінгу.
За 9 місяців 2022 року компанія витратила на розвиток та відбудову мережі понад 3,5 млрд.грн. Зокрема, у 3 кв.2022 року капітальні інвестиції зросли на 52,5% у порівнянні з 3 кв 2021 року.
У 2022 році побудовано біля 400 нових базових станцій 4G зв`язку, а понад 6000 базових станцій модернізовані для покращення якості та швидкості передачі даних. Як результат, абоненти у 3 кв 2022 більше користувались послугами інтернету – кількість використаних мегабайтів на одного абонента зросла на 29% у порівнянні з 3 кв 2021 року, а кількість абонентів, які користуються послугами 4G зв`язку, зросла на 4,7% до 12,1 млн.
Фінансові та операційні показники (млн грн) |
3 кв 2022 |
3 кв. 2021 |
3 кв 2022/3 кв 2021 |
9 міс 2022 |
9 міс 2021 |
9 міс 2022/9 міс 2021 |
Загальний операційний дохід |
7 656 |
7 275 |
5,2% |
22 900 |
21 211 |
8,0% |
EBITDA |
4 391 |
4 915 |
(10,7%) |
13 817 |
14 357 |
(3,8%) |
Маржа EBITDA |
57,4 |
67,6% |
(10,2 пп) |
60,3% |
67,7% |
(7,3 пп) |
Капітальні витрати |
1 815 |
1 190 |
52,5 % |
3 507 |
3 729 |
(6,0%) |
Мобільний зв’язок |
||||||
Загальний операційний дохід |
7 125 |
6 766 |
5,3% |
21 354 |
19 720 |
8,3% |
У тому числі від послуги передачі даних |
4 134 |
4 066 |
1,7% |
12 437 |
11 849 |
5,0% |
Абоненти (млн) |
24,4 |
26,3 |
(7,1%) |
|
|
|
У тому числі мобільного інтернету |
16,8 |
18,4 |
(8,3%) |
|
|
|
У тому числі абонентів 4G |
12,1 |
11,6 |
4,7% |
|
|
|
ARPU (грн) |
96 |
86 |
11,9% |
|
|
|
MOU (хв.) |
557 |
595 |
(6,4%) |
|
|
|
Використання даних (Гбайт/абонента) |
9,0 |
7,0 |
29,7% |
|
|
|
Фіксований зв’язок |
||||||
Загальний операційний дохід |
477 |
465 |
2,6% |
1 409 |
1 379 |
2,2% |
Операційний дохід ШПД |
273 |
297 |
(8,0%) |
836 |
883 |
(5,2%) |
Абоненти ШПД (млн) |
1,1 |
1,2 |
(5,2%) |
|
|
|
ARPU ШПД (грн) |
80 |
84 |
(5,0%) |
|
|
|