У фокусі роботи Київстар – безпека абонентів та підтримка їх зв`язку з рідними та близькими. Компанія продовжує розвивати цифрові продукти, які допомагають жителям України дистанційно працювати, навчатись, отримувати медичне обслуговування. Зокрема, з метою розвитку нових продуктів для приватних і корпоративних клієнтів, Київстар у серпні 2022 року зробив інвестицію у Helsi.me - лідера ринку IT рішень для закладів охорони здоров’я. Для підтримки дистанційного навчання студентів та школярів, компанія продовжує надавати безкоштовний інтернет-доступ до навчальних курсів і платформ, щоб молодь України могла продовжувати свою освіту.

Київстар приділяє увагу захисту населення від загроз війни. Так, з лютого 2022 року компанія обладнала безкоштовним інтернетом 1280 бомбосховищ у різних містах України, забезпечила інтернетом 646 модульних будинків для переселенців. За цей період абоненти отримали від телеком оператора бонусів і безкоштовних послуг на суму 574 млн грн. У 30 країнах світу абоненти можуть користуватись послугами мобільного зв`язку за тими ж тарифами, що й в Україні, не сплачуючи за послуги міжнародного роумінгу.

За 9 місяців 2022 року компанія витратила на розвиток та відбудову мережі понад 3,5 млрд.грн. Зокрема, у 3 кв.2022 року капітальні інвестиції зросли на 52,5% у порівнянні з 3 кв 2021 року.


У 2022 році побудовано біля 400 нових базових станцій 4G зв`язку, а понад 6000 базових станцій модернізовані для покращення якості та швидкості передачі даних. Як результат, абоненти у 3 кв 2022 більше користувались послугами інтернету – кількість використаних мегабайтів на одного абонента зросла на 29% у порівнянні з 3 кв 2021 року, а кількість абонентів, які користуються послугами 4G зв`язку, зросла на 4,7% до 12,1 млн.

Фінансові та операційні показники (млн грн)

3 кв 2022

3 кв. 2021

3 кв 2022/3 кв 2021

9 міс 2022

9 міс 2021

9 міс 2022/9 міс 2021

Загальний операційний дохід

7 656

7 275

5,2%

22 900

21 211

8,0%

EBITDA

4 391

4 915

(10,7%)

13 817

14 357

(3,8%)

Маржа EBITDA

57,4

67,6%

(10,2 пп)

60,3%

67,7%

(7,3 пп)

Капітальні витрати

1 815

1 190

52,5 %

3 507

3 729

(6,0%)

Мобільний зв’язок

Загальний операційний дохід

7 125

6 766

5,3%

21 354

19 720

8,3%

У тому числі від послуги передачі даних

4 134

4 066

1,7%

12 437

11 849

5,0%

Абоненти (млн)

24,4

26,3

(7,1%)

 

 

 

У тому числі мобільного інтернету

16,8

18,4

(8,3%)

 

 

 

У тому числі абонентів 4G

12,1

11,6

4,7%

 

 

 

ARPU (грн)

96

86

11,9%

 

 

 

MOU (хв.)

557

595

(6,4%)

 

 

 

Використання даних (Гбайт/абонента)

9,0

7,0

29,7%

 

 

 

Фіксований зв’язок

Загальний операційний дохід

477

465

2,6%

1 409

1 379

2,2%

Операційний дохід ШПД

273

297

(8,0%)

836

883

(5,2%)

Абоненти ШПД (млн)

1,1

1,2

(5,2%)

 

 

 

ARPU ШПД (грн)

80

84

(5,0%)