Компанія «Датагруп-Volia» оголосила  про завершення першого етапу програми з модернізації мережі, яка реалізується у партнерстві зі світовим лідером у галузі виробництва мережевого обладнання – компанією Cisco. На ці потреби в межах першого етапу модернізації вже було проінвестовано близько 500 мільйонів гривень.

«Після завершення проєкту наша мережа стане однією з найбільших та гнучких на телеком-ринку України. Це вже надало нові можливості у побудові відмовостійких і швидкісних каналів зв’язку для наших корпоративних та оптових клієнтів і партнерів. А для домашніх абонентів вже збільшилась швидкість доступу до мережі Інтернет із мінімальною затримкою в години пікового навантаження», – прокоментував подію Андрій Валь, технічний директор компанії «Датагруп-Volia».

«У воєнний час саме надійність та доступність зв’язку є критично важливими чинниками. І ми дуже раді, що саме технології Cisco зможуть забезпечити український бізнес та абонентів якісним і надійним інтернетом», – зазначив Сергій Мартинчук, Голова Представництва Cisco в Україні.


Об’єднана мережа «Датагруп-Volia» є однією з найбільших в країні, охоплює населені пункти у 22 областях України та має близько 34 тис. км власних волоконно-оптичних ліній. Завдяки власній великій мережі міжміських ліній по всій країні компанія може оперативно скеровувати потоки трафіка на резервні канали для швидкого відновлення послуг, якщо трапляються магістральні аварії. В межах першого етапу модернізації, побудовано 11 додаткових резервних лінків загальною ємністю понад 900 Гбіт/с та встановлено 200 одиниць високотехнологічного обладнання, що дозволило підвищити відмовостійкість опорної мережі більш ніж удвічі. Також, завдяки модернізації на ключових ділянках пропускна здатність мережі збільшилась у 10 разів.

Стабільність та швидкість доступу до послуг забезпечується високою оптоволоконною проникністю мереж у всіх містах присутності. Завдяки сучасному мережевому обладнанню компанія має змогу проводити цілодобовий моніторинг параметрів мережі для виявлення пошкоджень і аварій та оперативного їх усунення.

«Датагруп-Volia» від початку війни сконцентрувала всі свої зусилля на підтримці та покращенні якості надання послуг зв’язку по всій Україні. Фахівці компанії працюють у режимі 24/7, іноді ризикуючи життям. Проводили ремонтні роботи з відновлення послуг у звільнених містах, а також працювали над впровадженням нової мережі та підключенням до неї критичних сервісів. Наразі встановлено понад 200 одиниць нового обладнання на опорній мережі. З 24 лютого нашими технічними спеціалістами ліквідовано понад 40 000 тисяч аварій та пошкоджень на мережі, більшість з яких безпосередньо пов'язані з бойовими діями. Незважаючи на постійні роботи з відновлення пошкоджених, через бойові дії ліній ми пишаємося тим, що змогли реалізувати перший етап такого амбітного проєкту із модернізації», – підкреслює Михайло Шелемба, СЕО «Датагруп-Volia».