Компанія Київстар повідомила, що пройшла сертифікацію на відповідність вимогам стандарту ISO/IEC 27001:2013. Відтак, національний телеком оператор отримав сертифікат міжнародного значення, який підтверджує ефективність системи менеджменту інформаційної безпеки компанії (СМІБ).
СМІБ охоплює керуючі, операційні та підтримуючі бізнес-процеси, які забезпечують функціонування та захист інформаційних систем та мереж, що призначені для надання абонентам наступних послуг:
-
голосової електронної комунікації,
-
доступу до мережі Internet,
-
міжособистісної електронної комунікації,
-
цифрового, інтерактивного, мобільного телебачення та радіомовлення,
-
надання інформаційних, рекламних, консультаційних послуг, послуг інжинірингу та забезпечення діяльності телефонних центрів.
Нагадаємо, що в кінці 2021 р. Київстар також пройшов сертифікацію ISO/IEC 27001 та підтвердив безпеку СМІБ при реалізації нових напрямків бізнесу для бізнес-клієнтів. Зокрема:
-
послуги центру обробки даних (ЦОД), у тому числі хмарного, на основі технології Azure Stack Hub;
-
продукти та послуги на основі технології інтернету речей (IoT);
-
аналітичні продукти та сервіси на основі BigData;
-
мобільні фінансові продукти та послуги (MFS).
Сертифікація системи управління інформаційної безпеки говорить також про захищеність ІТ-інфраструктури, що підтверджено і незалежним аудитом. Це важливо для клієнтів компанії, до яких висуваються галузеві вимоги щодо інформаційної безпеки: банків, компаній держсектора, об'єктів критичної інфраструктури та інших.
Київстар – перша компанія у групі VEON, яка отримала сертифікат ISO/IEC 27001:2013, а також перший український телеком-оператор, який отримав сертифікат ISO за всіма напрямками роботи.