Єдиний сегмент, який зараз активно зростає на стагнуючому ринку смартфонів, – це різномантні foldable-моделі. Зараз вони значно дорожчі, ніж традиційні апарати, навіть у порівнянні зі смартфонами преміум-рівня, проте інноваційність та оригінальність розкладачок привертає увагу чималої кількості ентузіастів. Що ж стосується вендорів, то вони мають дуже гарну маржу, яку навряд чи можна досягти при продажі телефонів класичного форм-фактору.

Однак поки ринок не насичений, "розкладачки" користуються попитом, проте потенціал цієї ніші буде вичерпаний набагато швидше, ніж хотілося б виробникам. Справа в тому, що окрім великого розкладного екрану, переваг у них особливо і немає. Натомість недоліків вистачає. Це і однозначно нижча механічна надійність (пригадаємо, як довго Samsung виводив на ринок свій перший Fold, кілька разів зсовуючи дату офіційного анонсу), і велика вага, і висока ціна, яка майже вдвічі вища за класичні смартфони.

Розкладний екран дозволяє смартфонам конкурувати з планшетами, оскільки діагональ дисплея можна порівняти з 7- та 8-дюймовими таблетками, проте «фолди» більш універсальні та компактні у складеному стані. Разом з тим, великоекранні планшети більш надійні та доступні за ціною. І в конкурентній боротьбі між складним смартфоном та великим планшетом швидше за все виграють саме планшети. Адже є дуже велика ймовірність того, що ентузіасти, купивши перший доладний гаджет, «награються» з цим форм-фактором і не виявлять бажання купувати наступну модель «розкладачки». Адже за ці гроші можна купити і класичний смартфон, і планшет з великим екраном. Втім, експерти не відкидають, що сегмент складних телефонів не помре повністю, проте буде дуже нішевим з відносно невеликою кількістю продажів.