Згідно з прогнозами Ampere Analysis, глобальний ринок відеогеймінгу цього року скоротиться на 1,2% порівняно з 2021 роком. Якщо зважити на сильну інфляцію у світовій економіці, яка в середньому становить 7-8%, а в деяких країнах досягає двозначних цифр, то спад прогнозується досить сильний.

Разом з тим, останні 6-7 років ринок відеоігор показував впевнене зростання. Особливо великий цей показник був у 2020 році (близько 25%), коли населення планети в основному сиділо вдома на карантині, отже, комп'ютерні розваги мали особливий попит. Тому певний спад після таких стрімких темпів зростання є цілком логічним.

Але проблема полягає в тому, що ринок відеоігор безпосередньо впливає на ринок персональних комп'ютерів та аксесуарів для них. Адже нові ігри зазвичай висувають серйозніші системні вимоги до «заліза», та якщо користувачі не грають, то вони і не витрачатимуть гроші на апгрейд своїх ПК.

У свою чергу, спад прибутку у бізнесі відеоігор веде до скорочення інвестицій у розробку інноваційних та захоплюючих ігрових продуктів. Що тим самим подовжує цикл виходу на ринок нових просунутих відеоігор і явно не сприяє його зростанню.