Пріоритети, які визначив для себе Київстар – люди; комунікації; безперервність бізнесу. Додатковий напрямок, який послідовно реалізується в компанії – підтримка країни та волонтерство.

Для співробітників Київстар від початку війни діє програма підтримки за такими напрямками:

  • матеріальна допомога (передчасна виплата річної премії за 2021 рік та за перше півріччя 2022р.; у перші дні війни кожен співробітник отримав разову матеріальну допомогу та надалі отримують щомісячну матеріальну допомогу тощо);

  • комунікаційна підтримка (регулярні прямі лінії з СЕО, активні внутрішні комунікації);

  • програма психологічної підтримки (індивідуальна робота з психологами, вебінари, гуртові зустрічі з психологами).

Основний пріоритет для роботодавця – безпека співробітників. Тому з початку війни компанія надає можливість працювати віддалено, як з території України, так і з-за кордону. Станом на липень близько 400 київстарівців із сім’ями шукають захисту від війни за межами країни, близько 90 працівників уже повернулися додому.

Нагадаємо також, що для українців за кордоном, в тому числі і для співробітників та їхніх рідних в 30 країнах світу діє пропозиція « Роумінг як вдома». Абоненти Київстар можуть спілкуватись за своїми «домашніми», українськими тарифами. Загалом через війну змушені були виїхати за кордон майже 2 млн абонентів Київстар, відтак вони можуть підтримувати зв'язок з Україною, своїми рідними та друзями.