З 1 червня абоненти Укртелекому, що телефонують до контакт-центру, мають змогу користуватися новою  сервісною платформою. Вона прискорює швидкість обслуговування клієнтів та забезпечує можливість роботи працівників контакт-центру не лише в офісах компанії, а й  віддалено у захищеному ІТ-середовищі Укртелекому.

Інноваційна платформа передбачає низку зручних функції для абонентів. Принципово новий елемент контакт-центру – це голосовий помічник (робот). Він допомагає з'єднувати абонента з необхідним спеціалістом або ж надає відповідь автоматично.

Функціонал нової платформи сприятиме спрощенню процесу обслуговування абонентів в автоматичному режимі та зменшенню часу, проведеного в очікуванні на з'єднання з фахівцем.

Щомісяця до контакт-центру Укртелекому надходить близько 800 тисяч абонентських звернень. Сотні його співробітників щодня працюють, надаючи  клієнтам потрібну інформацію та допомогу.

Інтегратором оновленої платформи від Genesys – одного з лідерів у сфері хмарного обслуговування клієнтів і рішень для контакт-центру – виступила українська компанія NOVA IT.