Ще на початку цього року аналітики TrendForce прогнозували зростання світового ринку телевізорів до 217 млн ​​одиниць, що на 3,4% більше, ніж за 2021 рік. Звичайно, приріст невеликий, але дуже важливий, адже з 2019 року ринок ТВ-приймачів постійно скорочувався.

Тим не менше, цифри за 1-й кв. 2022 р виявилися доволі невтішними. За три місяці у світі було відвантажено лише 47,26 млн ТБ-приймачів, що на 20% менше, ніж за 4-му кв. 2021 р.

Чому так відбулося? По-перше, телевізори вже давно не є товарами найпершої необхідності, тепер їхнє місце займають смартфони та ноутбуки. По-друге, підвищилася ціна доставки, уповільнилося виробництво із-за порушення логістичних ланцюжків у Європі внаслідок російської військової агресії. Також вплинув жорсткий локдаун у кількох промислових центрах Китаю.

У підсумки аналітики знизили прогноз по світовим поставкам телевізорів у 2022 році з січневих 217 млн ​​одиниць до 212 млн. Однак це все ж таки трохи більше, ніж в минулому році, де цифра склала 210 млн.

Найбільше негативний вплив від падіння ринку відчули такі провідні виробники як Samsung та LG Electronics. Це викликано тим, що у США та ЄС від’ємні фактори впливають на ринок значно сильніше, ніж всередині Китаю.

На цьому фоні вендори скорочують інвестиції в RnD. Саме тому революційна технологія білих органічних світлодіодів від Samsung під назвою WOLED буде впроваджена у виробництво тільки в наступному році, а не в цьому, як планувалося раніше.