Компанія Schneider Electric переходить на новий рівень надання персоналізованого цифрового досвіду для клієнтів і партнерів, зареєстрованих на сайті se.com. Новий підхід «все в одному» – наступний крок на шляху до цифрової трансформації, яка спрямована на наданняцифрового обслуговування для підвищення задоволеності клієнтів і підтримки їх бізнесу.

Розробка нового рішення почалася в 2020 році і привела до ряду поліпшень і можливостей, які допомагають клієнтам і партнерам Schneider Electric бути помітними на ринку, а також спрощують їх повсякденну діяльність за рахунок кількох нововведень:

  • Надання єдиного входу в систему для доступу до профілю клієнта, де він може керувати всіма даними;

  • Надання спеціального доступу до найбільш часто використовуваних бізнес-послуг через кастомізований портал;

  • Об'єднання різних бізнес-послуг та інструментів, консолідованих в одному місці;

  • Реорганізація онлайн-інструментів і ресурсів Schneider Electric для скорочення числа платформ, які повинні відвідувати клієнти.

«Нашим пріоритетом є забезпечення ефективної онлайн-взаємодії 24/7 відповідно до вимог наших клієнтів, - розповів Пітер Векессер, директор з цифрових технологій компанії Schneider Electric. - mySchneider є основою нашої стратегії цифрової трансформації, яка виводить потреби клієнтів на перше місце і дозволяє нам надавати найкращі в своєму класі цифрові інструменти і можливості».

Schneider Electric надає своїм клієнтам можливість заощадити час, більш ефективно працювати з замовниками і відстежувати ключові дані в одному місці. Тепер клієнти Schneider Electric можуть організовувати важливий контент найбільш зручним для себе способом: наприклад, відображати або приховувати різні елементи і керувати їх зовнішнім виглядом. mySchneider надає користувачам прямий доступ до всіх ресурсів, необхідних для управління своїм бізнесом, і відповідає їх індивідуальним побажанням.

За допомогою mySchneider можна отримати доступ до спеціальних цифрових інструментів, налаштувати повідомлення про нові продукти, релізи програмного забезпечення, вебінари, офіційні документи і оновлення технічної документації. Партнери, включаючи дистриб'юторів, тепер мають єдиний доступ до всіх ресурсів для підтримки їх бізнесу, таким як інформація про продукти, комерційні пропозиції, замовлення, відстеження замовлень, фінансові показники, навчання і партнерські програми. Менеджери служб експлуатації будівель можуть отримати оптимальне представлення свого об'єкту завдяки візуалізації активів, контрактів, життєвих циклів і планових робіт. На головній сторінці конкретного користувача відображаються дані, що використовуються щодня: від інструментів і ресурсів до продуктів, додатків і додаткових послуг.