Клієнти бізнес-напрямку Укртелекому поступово переходять в «хмари», ресурси яких фізично розміщені на території ЄС. Понад 10 клієнтів вже протестували послугу, частина з них виявили бажання перейти до її комерційного використання. В цілому, сервіс цікавий як представникам малого, так і великого бізнесу, адже потрібну конфігурацію клієнти мають змогу вибирати та налаштовувати самостійно за лічені хвилини. Додатковими перевагами для клієнта є можливість розрахунку в гривні та підписання угоди з українським резидентом.      

«Ми спілкуємося з різними клієнтами і у кожного з них – свої потреби. Розуміючи їх, ми пропонуємо свою допомогу з міграції інфраструктури клієнта в «хмару» Укртелекома на основі власного досвіду та експертизи наших європейських партнерів», - розповідає Микола Давиденко, директор з розвитку корпоративного сегменту Укртелекому.     

За його словами першими починають тестувати послугу клієнти, які вже користуються послугами від Укртелекому, адже для цього у них немає жодних перешкод. «Частина клієнтів вже давно використовують «хмарні» рішення, але їм важлива висока надійність зберігання даних, яку ми пропонуємо. Інші ж лише починають дізнаватися про можливості віртуальних сервісів, тому для початку розміщують там, наприклад, віртуальний сервер електронної пошти», — підкреслює Микола Давиденко.   

Нагадаємо, в листопаді 2016 року Укртелеком вивів на ринок нову пропозицію – «хмарні» сервіси в ЄС, IT- інфраструктуру яких розгорнуто в європейському сертифікованому Дата-центрі «Dattum» (рівень TIER III), який розташований в Латвії та є одним з найбільш захищених ЦОДів у Східній Європі. Послуги центру обробки даних надаються з врахуванням вимог ЄС щодо захисту персональних даних та іншої інформації, що належить користувачам. Платформа розроблена з використанням рішень від провідних світових виробників (Cisco, HP, VMware).