За більш ніж 20 років лідерства в індустрії мережевого обладнання компанія TP-Link еволюціонувала далеко за межі бездротових технологій і сьогодні пропонує нові продукти в категоріях «Розумний будинок», «Смартфони» та «Розумні аксесуари». Прийнявши до уваги ці зміни, компанія TP-Link вирішила змінити свій бренд з огляду на нові реалії.  

«За останні 20 років R&D команда TP-Link послідовно розвивалась, щоб задовольнити потреби десятків мільйонів клиєнтів. Сьогодні ми починаємо подорож назустріч потребам сучасних користувачів, які не уявляють свого життя без інтернету, - заявив Джеффрі Чао, голова ради директорів і президент компанії TP-Link. – Оскільки наш продуктовий портфель продовжує збільшуватись, нашому бренду потрібно змінюватись з урахуванням цього зростання. Ось чому ми раді представити світу новий TP-Link і з нетерпінням чекаємо на той момент, коли зможемо продемонструвати користувачам більш динамічні продукти та покращений досвід».  

Відповідно до нової корпоративної стратегії, TP-Link оновив корпоративний стиль та візуальне уявлення свого бренда. Новий слоган компанії Reliably Smart вказує спадкоємність по відношенню до попереднього слогану і в той же час підкреслює рух TP-Link в бік розумних пристроїв. Новий логотип TP-Link представляє собою стрілку, що вказує на центр, яка символізує прихильність принципу клієнтоцентричності та бажання відповідати потребам сучасних користувачів.  

Компанія оновила принцип написання своєї назви – якщо раніше вона писалася як TP-LINK, то зараз слід писати TP-Link. Також будуть змінені web-сайт компанії та упаковка для нових пристроїв. Крім цього була оновлена кольорова палітра бренду.  

Новий фірмовий стиль буде вперше показано широкому загалу під час всесвітньої виставки IFA 2016, яка відбудеться в Берліні з 2 по 7 вересня.