4 лютого компанія-інтегратор «Ес Ай Центр» в партнерстві з європейською компанією Teletech оскаржила результати тендеру Українського центру радіочастот щодо закупівлі послуг з переносу номерів (MNP). Скаргу було подано до Антимонопольного комітету (АМКУ). Крім того, для забезпечення об’єктивності розгляду скарги, копію скарги було направлено до ряду впливових українських та європейських інституцій.

Для представництва інтересів в АМКУ залучено одну з найкращих юридичних компаній на ринку України – Юридичну фірму «Лавринович і Партнери».

Враховуючи стратегію уряду України, спрямовану на впровадження реформ у сфері інформаційних технологій, ми розуміємо, що одним із головних пріоритетів в IT-напрямку для державних органів є реформа державних закупівель та проведення прозорих тендерів. Поділяючи стратегію уряду, «Ес Ай Центр» звернувся в АМКУ з вимогою допустити до оцінки на торгах його безпідставно відхилену конкурсну пропозицію.

Враховуючі аргументи, через які «Ес Ай Центр» не було допущено до торгів, компанія виклала у скарзі до АМКУ факти, що доводять зворотне.

Так, фінансова спроможність «Ес Ай Центр» підтверджується наданням усіх необхідних документів згідно з кваліфікаційними вимогами УДЦР.  Крім того, в 2015 році компанія вже перемагала на конкурсних торгах Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації.

Фінансова платоспроможність «Ес Ай Центр» також підтверджується її розміром статутного капіталу у 500 тис. грн. та тим, що її засновником є «Софтінвест Холдинг» з розміром статутного капіталу у 7 млн. грн. та основними засобами на кінець 2015 року у майже 5 млн. грн.

Крім того, дивує той факт, що разом з «Ес Ай Центр» у фінансовій неспроможності УДЦР звинуватив українську «дочірку» однієї з найбільших у світі телекомунікаційних компаній Huawei з оборотом понад 46,5 млрд доларів і чистим прибутком майже 4,5 млрд доларів.

Що стосується твердження УДЦР про недостовірність інформації щодо нульової вартості технічної підтримки, то ніякої недостовірності насправді немає. Дійсно вартість технічної підтримки становить нуль гривень, адже її вартість повністю включена до загальної вартості програмного забезпечення. Практика включення технічної підтримки до вартості програмного забезпечення є загальноприйнятою і широко використовується такими світовими лідерами галузі, як Microsoft, Oracle, VMware, Cisco та HP. Таку практику використовує і партнер «Ес Ай Центр» компанія Teletech. Остання за більш, ніж 10 років свого існування успішно впровадила подібний сервіс перенесення номерів у 6 країнах світу: Австрія, Вірменія, Словенія, Чорногорія, Багамські острови та Тринідад і Тобаго.

Окрім зазначення аргументів та юридичних обґрунтувань, в тексті скарги до АМКУ, «ЕС АЙ ЦЕНТР» звертається з проханням:

  • визнати порушення процедури закупівлі;
  • вжити заходів щодо усунення порушення процедури закупівлі;
  • зобов’язати УДЦР здійснити оцінку пропозиції конкурсних торгів «ЕС АЙ ЦЕНТР» разом з пропозиціями інших учасників з метою визначення переможця торгів.

З метою привернення уваги української профільної спільноти, українських антикорупційних органів та впливових інституцій ЄС копію скарги було направлено на адресу:

Посольства республіки Словенія в Києві, Ради бізнес-омбудсмена, Кабінету Міністрів України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Сектору запобігання та виявлення корупції Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Адміністрації Президента України, Національного антикорупційного бюро України, Антикорупційного комітету України, Спеціалізованої антикорупційної прокуратури, Головного департаменту з питань діяльності правоохоронних органів та протидії корупції Адміністрації Президента України, Головного управління по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Служби безпеки України, Верховної Ради України, Комітету Верховної Ради України з питань запобігання і протидії корупції, Комітету Верховної Ради України з питань інформатизації та зв’язку, Державної фінансової інспекції України, Національної комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, Національної ради реформ, Представництва Європейського Союзу в Україні, Генерального Директорату Європейської Комісії з питань торгівлі, Офісу Європейської Комісії з питань недружніх дій стосовно експортерів із країн ЄС, Офісу Європейської Комісії з питань розгляду скарг у сфері захисту розширення торгівлі, Міністерства закордонних справ Республіки Словенії, Групи держав по боротьбі з корупцією, Організації економічного співробітництва та розвитку, ПРАТ «МТС Україна», ПРАТ «КИЇВСТАР», Lifecell, PEOPLEnet, ТОВ «ТРИМОБ», ТОВ «ІНТЕРТЕЛЕКОМ», Української асоціації операторів зв’язку «Телас», Інтернет Асоціації України (ІнАУ) та інші.

Впровадження системи MNP, дозволить кожному абоненту зберігати номер при зміні оператора. УДЦР визначив переможця - компанію «Діалінк». Результати такого рішення викликали великий резонанс в ЗМІ (Наші Гроші, УП, НВ) і претензії з боку інших учасників тендеру. Розуміючи, що проект має всеукраїнський масштаб, і враховуючи значний інтерес з боку громадськості, запрошуємо Вас на прес-конференцію!

Дата: вівторок, 9 лютого
Час: 11:00 (реєстрація з 10:30)
Місце: ІА «Укрінформ», вул. Б. Хмельницького 8\16, 1й пов.


Керівництво компаній надасть розширені коментарі по темі.
До участі запрошено представників УДЦР, НКРЗІ, Посольства Словенії та ЮК «Лавринович і Партнери».

Акредитація до 18:00 понеділка, 8 лютого, за телефоном +380 (67) 825 43 91, Ірина Докучаєва.