HP надеется вернуть статус крупнейшего вендора ноутбуков
02.08.2013
Как сообщает ресурс Digitimes, компания HP предполагает в 3-м квартале 2013 г. достичь квартального роста поставок ноутбуков на 15-20%. В результате HP может вернуть себе первое место среди вендоров ноутбуков, поскольку ожидается, что Lenovo — лидер второго квартала — покажет последовательное падение на 7-9%,.
Во 2-м квартале, согласно данным IDC, Lenovo обошла HP, став крупнейшим вендором ноутбуков в мире с долей рынка в 16,7% по сравнению с 16,4% у HP, а по статистике Gartner — 16,7% против 16,3% у НР.
Рост поставок ноутбуков HP в 3-м квартале в основном обеспечат госзаказы. Так, компания получила заказ на 1,5 млн ноутбуков для использования в образовательном секторе от правительства одного из штатов северной Индии. Кроме того, у компании неплохие шансы выиграть тендер на поставку 2 млн ноутбуков, которую разместит местное самоуправление в Индии.
В настоящее время HP сотрудничает с тремя тайваньскими ODM-производителями ноутбуков: компании Quanta Computer и Wistron в основном несут ответственность за модели потребительского сегмента, а Inventec — за модели для бизнеса.
Ринок електронних комунікацій України — один з ключових оплотів опору російській агресії. Незважаючи на виклики воєнного часу, руйнування інфраструктури внаслідок бомбардувань та обстрілів, українські оператори...
Після пандемійного стрибку, коли динаміка поставок планшетів рік до року залишалася позитивною п'ять кварталів поспіль, ринок цих гаджетів різко знизився, після чого лише час від часу повертався...
На думку аналітиків, до 2028 р. щорічні глобальні витрати на ІТ-сервіси досягнуть 2 трлн. дол. Щорічне зростання галузі ІТ-послуг становитиме в середньому 4,6%, при цьому щорічне зростання інфраструктури як сервісу (IaaS) складе...
Зазначимо, що Google уже надав 58 українським стартапам загалом $5 мільйонів у вигляді безоплатних грантів та технічної підтримки для розвитку їхнього бізнесу. Це хороша можливість розвинути власний бізнес
Основними факторами зростання стали: фокус на розвитку фіксованого бізнесу, збільшення обсягів користування дата послугами та кількості користувачів і, відповідно, доходів від послуг – як мобільного, так і фіксованого зв'язку...