Загальний обсяг мобільного інтернет-трафіку, завантаженого і переданого абонентами «МТС Україна» з липня до вересня 2012 року досяг показника 2,4 петабайт, що майже на 30% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Обсяг даних в 2,4 петабайта еквівалентний об'єму відео в комп'ютерному форматі тривалістю 607 років .

Щоденне споживання трафіку в третьому кварталі 2012 року, в середньому складало більше 25 ТБ – абоненти МТС й надалі залишаються лідерами України за цим показником.

Усього можливостями мобільного доступу в інтернет від «МТС Україна» у 3 кварталі 2012 року скористалися близько 8 мільйонів абонентів. В якості інструментів веб-серфінгу використовувалися мобільні телефони з налаштованими WAP- або GPRS/EDGE-сервісами та модеми «МТС Коннект» і «МТС Коннект 3G». Абсолютними лідерами за кількістю абонентів стали сервіси на основі технології GPRS/EDGE, проте за кількістю трафіку першість за абонентами 3G-версії сервісу «МТС Коннект».

«Абоненти МТС зараз не тільки найбільш балакучі на ринку з рекордним показником MOU, рівним 610 хвилинам, але й найактивніші користувачі мобільного інтернету, рівень споживання яких складає в середньому більше 100 МБ/місяць на людину. Це хороший показник, адже мобільні «серфери» – люди, для яких важливі не тільки висока якість сервісу, хороша швидкість і безвідмовність його роботи, але й доступна ціна», – зазначив Святослав Горбань, директор з маркетингу «МТС Україна».

Кожні дев'ять з десяти користувачів мобільного інтернету серед абонентів МТС заходили в інтернет через мобільні телефони. Однак найбільший трафік продовжують генерувати користувачі модемів і Wi-Fi-роутерів «МТС Коннект 3G».

Найбільш популярними ресурсами серед користувачів мобільного інтернету є соціальні мережі: «ВКонтакте», «Однокласники», Facebook і Twitter складають майже 57% запитів через браузер або спеціалізовані додатки для смартфонів. На другому місці – сервіси електронної пошти (близько 15%), далі йдуть хмарні сервіси для зберігання даних (понад 10%) та новинні ресурси (близько 10%).