Компанія «Фудмаркет», якій належить 42 супермаркети «Велика Кишеня» по всій Україні, вибрала рішення Microsoft Lync 2010, щоб поліпшити комунікацію між своїми співробітниками. В останні роки бізнес компанії активно зростає - за 2010-2012 роки вона відкрила ряд нових супер-і гіпермаркетів, а також запустила нові формати: магазини преміум класу та «магазин біля дому».

«Щоб отримати оперативні звіти, провести тренінг чи зібрати нараду, необхідно було відправити багато листів, витратити час на збір людей і гроші на відрядження. З розвитком нашого бізнесу росла і потреба в більш оперативній комунікації зі співробітниками супермаркетів по всій країні. Тому, розглянувши ряд рішень, ми зупинили свій вибір на комунікаторі Microsoft Lync 2010 як дуже гнучкому рішенні, яке відповідає нашим потребам. Ми тепер можемо в лічені хвилини зібрати нараду і обговорити всі термінові питання, не відриваючись від робочого місця», - зазначає Євген Рябченко, заступник генерального директора з питань інформаційних технологій«Фудмаркету».

Впроваджувати систему уніфікованих комунікацій допомагає компанія Syntegra. За словами Андрія Дахова, генерального директора Syntegra, Microsoft Lync 2010 дає можливість під час нарад обмінюватися документами, інструкціями, презентаціями, проводити тренінги, а також інструктаж прямо за робочим столом. Рішення дозволяє проводити онлайн-голосування під час конференції, робити позначки маркером на презентації або на віртуальній дошці, демонструвати окремі програми або повністю робочий стіл. Крім цього, весь мультимедійний контент можна записати, включаючи відео, звук і трансляцію презентації, щоб навіть ті, хто був відсутній, могли ознайомитися з матеріалами.

«Microsoft Lync 2010 дає бізнесу гнучкість і можливість оперативно приймати рішення. Співробітники, наприклад, можуть користуватися комунікатором не тільки в офісі, але і в дорозі - зокрема, на мобільних пристроях Windows Phone, а також на пристроях з новою операційною системою Windows 8», - зазначає Юрій Ейсмонт, директор по роботі з малим та середнім бізнесом і партнерами «Майкрософт Україна».

Зараз комунікатор використовує близько 100 співробітників «Фудмаркету». У перспективі компанія розгляне можливість відмови від фіксованих телефонів, щоб економити на телефонному зв'язку з Microsoft Lync 2010.