У другому кварталі 2012 р. «МТС Україна» продовжувала показувати позитивну динаміку основних та фінансових показників, характерну для компанії протягом останніх трьох років.

Виручка зросла на 8,1% у квартальному і на 7,2% у річному обчисленні й склала 2398 млн. грн. Основні чинники зростання – збільшення абонбази, збереження зростання споживання голосових і додаткових послуг, а також збільшення доходів, у тому числі за рахунок гостьового роумінгу під час проведення в Україні Чемпіонату Європи з футболу.

Показник OIBDA досяг 1243 млн. грн, а чистий прибуток компанії склав 509,5 млн. грн., що обумовлено підвищенням доходів і ефективним управлінням витратами.

На кінець 2Q 2012 кількість абонентів «МТС Україна» склала 19,6 млн. За рік (щодо 2Q 2011) абонбаза збільшилася на 4,5% (приріст склав 800 тис. осіб), за квартал – на 1,3%.

МТС залишається лідером на ринку за обсягами споживання послуг, зберігши помірне зростання показників ARPU і MOU. ARPU склав 40,1 грн., MOU – 611 хвилин.

Позитивна динаміка ARPU в сукупності зі зростанням споживання послуг, що триває, свідчить про збалансованість пропозицій МТС та оптимальне співвідношення ціни і якості. Це підтверджують і результати дослідження споживчих уподобань – три роки поспіль МТС утримує лідерство за сприйняттям абонентів як оператор з кращим співвідношенням ціни та якості послуг (дані UMG).

Серед найбільш привабливих пропозицій, які дозволили компанії залучити нових абонентів у 2 кварталі, – тарифи лінійки «Супер МТС» без ПЗЗ, «Max Energy», а також безлімітні тарифи лінійки ULTRA, побудовані за принципом «все включено».

МТС також запустила оновлений тариф для туристів «Турист МТС 2012» з дешевими дзвінками в країни ближнього зарубіжжя і спеціальний тариф для вболівальників Чемпіонату Європи з футболу – «2012» – побудований за моделлю «всю включено». На початку літа оператор оголосив про початок національної літньої акції «Повний нуль», забезпечивши для абонентів можливість спілкування всередині мережі без яких-небудь обмежень або умов.

Додаткові послуги:

• Значне розширення покриття сервісу «МТС Коннект 3G» і збільшення ємності існуючих базових станцій (забезпечено покриття понад 360 населених пунктів, посилено близько 200 базових станцій);
• Запуск нових тарифів для контрактних користувачів «МТС Коннект 3G»;
• Спільна акція з Opera Software з безоплатним наданням абонентам кращих ігор HeroCraft;
• Запуск нових пакетів трафіку для користувачів мобільного інтернету за технологією EDGE;
• Запуск ряду послуг для полегшення контролю витрат абонентами;
• Значне розширення області покриття сервісу «Wi-Fi від МТС»;
• Проведення весняної акції для молоді «Безлімітні дні Інтернету» (тарифи «Max Energy», «Max Energy Allo» та «Супер МТС без плати за з'єднання і поповнень Energy»);
• Запуск туристичного пакету «МТС Travel ™ SIM ™» для любителів подорожувати за кордон;
• Випуск Android/iOS-додатку для футбольних фанів Football Fans 'Guide;
• Запуск у чотирьох футбольних містах України проекту «Доповнена реальність» з використанням однойменної технології, що дозволяє дізнатися, як виглядали існуючі історичні об'єкти в минулому;
• Зниження до 75% вартості відправки SMS в роумінгу за рахунок запуску економних SMS-пакетів;
• Запуск послуги тематичного мовлення «Канал Футбол», для миттєвого отримання футбольних новин.