Роздрібна мережа COMFY - один із лідерів українського роздрібного ринку побутової техніки та електроніки – впровадила систему керування складом на базі Microsoft Dynamics AX 2009, що дозволило удосконалити ряд процесів, знизити витрати, підвищити продуктивність праці та ефективніше використовувати площу складу.

COMFY відкрила свій перший магазин у грудні 2005 року, а в 2011 році мережа вже нараховувала 78 супермаркетів у 37 містах України. Таке швидке зростання ускладнювало керування логістичною інфраструктурою і доставку товарів тричі на тиждень із розподільного центру до всіх магазинів мережі.

Щоб ефективно керувати складською логістикою, COMFY потрібно було удосконалити бізнес-процеси та автоматизувати їх для ділянок із різним типом зберігання товарів. Крім того, компанії необхідно було ефективніше використовувати складські площі, щоб підвищити продуктивність співробітників та забезпечити можливість приймати рішення в режимі реального часу.

Для цього COMFY звернулася до міжнародної консалтингової компанії Columbus, партнера Microsoft із статусом Gold Certified Partner, яка має великий досвід впровадження рішень для роздрібних компаній. Columbus розробила систему для автоматизації бізнес-процесів і забезпечення комплексного інформаційного середовища з серверами під керуванням Microsoft Dynamics AX Application Object Server (AOS) і Microsoft SQL Server в якості системи керування базами даних. Microsoft Dynamics AX забезпечує гнучкість у налаштуванні системи планування ресурсів підприємства (ERP), що дозволило врахувати потреби COMFY.

«Microsoft Dynamics AX істотно розширює наші можливості з керування процесами центрального складу, дозволяє оперативно виявляти "вузькі місця" і знаходити системні рішення щодо їх усунення", - відзначає Андрій Приставка, керівник управління складської логістики COMFY.

Завдяки Microsoft Dynamics AX мережа COMFY отримала рішення, яке орієнтоване на потреби людей, дозволяє співробітникам працювати ефективніше і краще виконувати свою роботу. Багато систем сьогодні зосереджуються виключно на ретроспективному аналізі і даних, які не завжди можуть допомогти, коли з’являється певна логістична проблема. В той же час Microsoft Dynamics AX дозволяє отримувати актуальні дані в режимі реального часу та робити прогнози, що у свою чергу дозволяє поліпшити процес прийняття рішень.

Протягом перших двох місяців після впровадження системи на базі Microsoft Dynamics AX COMFY підвищила продуктивність праці на 10% при одночасному зниженні експлуатаційних витрат. «Ми розраховуємо збільшити продуктивність праці співробітників розподільного центру в 1,5 рази, а також скоротити витрати на обробку вантажів у магазинах», - прогнозує Андрій Завізіон, директор з логістики COMFY.

Система керування складом на базі Microsoft Dynamics AX дозволяє автоматизувати процеси управління логістикою у розподільному центрі COMFY для поліпшення ключових бізнес-процесів, в тому числі для відстеження і доставки товарів, моніторингу систем, отримання даних і аналізу, та забезпечує наступні переваги:

• Підвищення рівня обслуговування, у тому числі точність вибору товару, вчасна і в повному обсязі поставка

• Зниження витрат на обробку одиниці вантажообігу

• Підвищення продуктивності праці і задоволеності співробітників

• Більш ефективне використання складських площ і обладнання

• Швидка і проста ідентифікація «вузьких місць» у процесі зберігання