Впродовж 2011 року продовжився ріст парку домашніх комп’ютерів і ноутбуків. Частка українців, які мають вдома комп’ютери/ноутбуки, зросла на 3 п.п. і наразі складає 40%. У минулому році населення активно підключало свої пристрої до інтернету. Так, частка комп’ютерів, які підключені до мережі, зросла на 9 п.п. у порівнянні з четвертим кварталом 2010 року і сягнула 77%. «За нашими прогнозами, в середині 2012 року частка підключених до мережі комп’ютерів вже перевищить 80%», – коментує Соломія Глібовицька, старший дослідник відділу досліджень телеком-ринку GfK Ukraine.
Четверо з п’яти українських користувачів інтернету головним місцем доступу називають свій дім. Про це говорять 81% користувачів мережі, що на 4 п.п. більше, ніж у четвертому кварталі 2010 року. Зокрема, частка користувачів віком 40-49 років, для яких дім є основним місцем доступу до всесвітньої павутини, збільшилась на 11 п.п., і склала 87%, що є найбільшим ростом серед усіх вікових груп.
Українці все більше часу проводять у всесвітній павутині. Так, за даними опитування, з 54% до 41% зменшилась частка інтернет- користувачів, які протягом тижня проводять в мережі до 5 годин для особистих, не пов’язаних з роботою цілей. В той самий час, на 10 п.п. зросла частка тих, хто проводить онлайн більше 10 годин на тиждень, і сягнула 38%. Найчастіше українці відвідують інтернет для того, щоб скористатись електронною поштою і соціальними мережами. В 2011 році частка користувачів останніх продовжила зростати і на кінець року склала 49%, що на 11 п.п. більше, ніж в четвертому кварталі 2010 року. Якщо раніше в соціальних мережах в основному були представлені люди віком 20-39 років, то впродовж 2011 року ними активніше зацікавилось і старше населення. Збільшилась частка користувачів, які відвідують сайти соціальних мереж, серед вікових груп 40-49 та 50-59 років на 14 п.п. і 21 п.п. до 43% та 38% відповідно. В той самий час активно зросла популярність телепрограм, відео та радіостанцій в інтернеті. Частка інтернет-користувачів, які переглядали відео або слухали радіо онлайн, в четвертому кварталі 2011 року склала 18%, що на 4 п.п. більше за показник 2010 року.