Корпорация Oracle объявила о заключении соглашения о приобретении компании InQuira –поставщика лучшего в своем классе программного обеспечения для управления знаниями, которое включает веб-портал самообслуживания клиентов и рабочую среду для работы агентов поддержки клиентов.
InQuira – это частная компания со штаб-квартирой в Сан-Франциско, насчитывающая свыше 85 клиентов из числа «голубых фишек». Финансовые подробности сделки не разглашаются.
«Приобретение InQuira позволяет Oracle создать полный комплекс средств управления знаниями в сочетании с поддержкой самообслуживания, онлайн форумами для клиентов потребителей и CRM-решением для агентов, – отметил Энтони Лай (Anthony Lye), старший вице-президент по направлению Oracle CRM. – Мы рассчитываем, что InQuira станет основой подразделения Oracle Fusion CRM Service. Объединение с InQuira позволит Oracle поставлять интегрированный комплекс проверенных решений с полным набором высоко персонализированных возможностей для каждого потребителя вне зависимости от используемого канала связи».
За підрахунками аналітичної агенціїї Omdia, у III-му кварталі 2025 року у світі було відвантажено 52,5 млн телевізорів. Це на 0,6% менше, ніж за аналогічний період минулого року...
Оскільки переважна частина комп’ютерів на ринку продається без дискретних GPU, цілком логічно, що Intel очолює сегмент графіки. На її рішення (переважно інтегровані) припадає 61% загального обсягу поставок...
З вересня до кінця листопада 2025 деякі чипи Samsung вже подорожчали на 60%, і у 2026 році очікується подальше двозначне квартальне зростання цін по галузі.
Особливу увагу компанія приділяє впровадженню рішень на базі штучного інтелекту та Microsoft Copilot, які відкривають нові можливості для автоматизації, аналітики та підвищення продуктивності бізнесу.
Інтерес до використання штучного інтелекту (ШІ) у ветеринарній медицині зростає високими темпами. Згідно з даними нещодавнього дослідження американської асоціації ветеринарних клінік...