Срез по продажам ноутбуков за 1-3 квартал 2010 года
25.11.2010
По версии компании «Юг-Контракт» за три квартала текущего года через розничные и on-line каналы сбыта в Украине было реализовано около 660 тыс. ноутбуков на общую сумму 3,2 млрд. грн. При этом средняя цена устройства составила около 4 850 грн. Наиболее популярными среди потребителей стали ценовые сегменты 3500–5000 грн и 5000-6500 грн, на их долю пришлось 38% и 27% продаж соответственно. Бюджетные устройства (нетбуки и недорогие акционные ноутбуки), стоимость которых составляет менее 3500 грн, по итогам трех кварталов заняли 19%, а устройства стоимостью более 6500 грн - 16% продаж.
На устройства с диагональю экрана 14-16" пришлось 72% продаж. Компактные ноутбуки и нетбуки с экранами менее 13" заняли 20%, а устройства с экранами на 17" и более – 8%.
Практически половина (49%) реализованных ноутбуков оснащены 2-мя гигабайтами оперативной памяти, 3ГБ и более было установлено в 36%. Наиболее распространенный объем установленных жестких дисков - 250 и 320 ГБ (доля в продажах 37% и 34%). На 500 ГБ и более пришлось 16%, жесткие диски на 160 ГБ и менее заняли 13%.
Показник MOU (Minutes of Use) зменшився на 7,9% у річному обчисленні – до 150.8 хвилин. Водночас DOU (Data of Use) збільшився на 2,1% у річному обчисленні – до 9,9 ГБ...
Виклики у сфері енергетики скеровують бізнеси на пошук рішень для забезпечення стабільної роботи. Безперебійність постачання електроенергії є вагомим аспектом життєздатності компанії, а установки зберігання енергії (УЗЕ) дають змогу досягти бажаної енергостійкості.
Нова оцінка, яка не включає в себе залучені кошти, значно вища за оцінку в 86 млрд дол, яка була вказана в тендерній пропозиції компанії на початку цього року, і закріплює її місце як одного з найцінніших стартапів у світі.
Аналітична агенція IDC в кінці літа оприлюднила новий прогноз розвитку глобального ринку смартфонів. Згідно з новим прогнозом, обсяг глобального ринку в 2024 р. зросте на 5,8% у порівнянні з 2023 роком...
Провальний 2-й фінансовий квартал Intel (і невтішний прогноз на 3-й) призвело до того, що компанія була вимушена зменшити видаткову частину бюджету, сподіваючись виправити фінансове становище компанії.