Компанія Vodafone Retail продовжує працювати над розвитком і масштабуванням мережі, переосмислюючи водночас концепцію магазинів. Від початку року ритейлер перезапустив уже 11 торгових точок в оновленому форматі.

«Ми змінюємося, щоб разом з надійним звʼязком відкривати своїм клієнтам не тільки доступ до новітніх технологій, але й до комплексних рішень. Наприклад, пропонуємо до 12 місяців зв’язку в подарунок до девайсів. Купуєш смартфон, планшет, модем чи роутер та отримуєш професійно підібраний пакет послуг до нового ґаджета безкоштовно. Кожен другий смартфон у нашій мережі продається зі звʼязком в подарунок», — ділиться Владислав Рапута, Керівник напрямку комерції та маркетингу Vodafone Retail.

Для комфортної взаємодії клієнтів з брендом перевага надається приміщенням з більшою площею та, відповідно, можливістю доступу до товарів. Vodafone Retail вдалось підвищити ефективність реформатованих торгівельних точок в середньому на 50% відсотків в порівнянні з аналогічним періодом минулого року та майже вдвічі збільшити кількість брендів, товари яких доступні в фірмових магазинах.

Vodafone Retail працює омніканально. Клієнти можуть зробити покупку за найбільш зручним для себе сценарієм: оформити замовлення через інтернет-магазин Vodafone Shop, організувати Pick Up з найближчого магазину, скористатися store-to-door та онлайн-полицею. Зараз мережа магазинів Vodafone налічує 94 власні торгові точки й до кінця року планує перетнути позначку в 100 фірмових магазинів.