Аналітики TrendForce відзначають, що OLED-екрани стають все більш популярними в ІТ-індустрії. Так, дослідження показують, що у 2023 році частка смартфонів з OLED-матрицями перевищить 50%. Водночас частка інших мобільних пристроїв з OLED-матрицями, таких як ноутбуки, комп'ютерні монітори та планшети, залишиться на рівні приблизно 3%.

Це пов'язано з тим, що OLED-екрани мають низку переваг перед звичайним рідинно-кристалічними екранами, зокрема кращу якість зображення, триваліший термін служби та меншу товщину.

Завдяки цим перевагам OLED-екрани стають все більш доступними, оскільки виробники збільшують масштаби виробництва цих компонентів.

Не виключено, що завдяки таким змінами в індустрії стане економічно виправданим ширше їх застосування, в тому числі і для створення великих матриць, наприклад, планшетних та моніторних. Очікується, що частка пристроїв з OLED-екранами в ІТ-індустрії істотно зросте протягом наступних 3-5 років.