Відтепер покупці можуть безкоштовно повернути товар продавцю, який не підійшов, протягом 14 днів після отримання посилки у Новій пошті за допомогою сервісу «Легке повернення». Це швидка та безкоштовна послуга для повернення товару або частини товарів із замовлення продавцю протягом 14 днів після отримання посилки. Нова пошта здійснює лише доставку, тому перед відправленням посилки покупцю обов’язково потрібно зв’язатися із продавцем, домовитися про повернення товару та коштів.

Сервіс «Легке повернення» доступний тільки у мобільному додатку та онлайн-кабінеті. Активувати  його можна в розділі «Мої відправлення». Зверніть увагу, що в експрес-накладній на повернення ви не можете змінити адресу повернення та ім’я отримувача.Повернути безкоштовно можна документи або посилки до 30 кг. Для повернення вантажних відправлень діють звичайні тарифи.

Сервіс «Легке повернення» може бути недоступним, якщо за посилкою були замовлені послуги «Переадресація», «Повернення» або продавець заблокував таку можливість. Деякі товари не підлягають поверненню згідно із законодавством — наприклад, ліки, білизна тощо.

Також послуга «Легке повернення» не включає повернення коштів за товар, який не підійшов. Для узгодження процедури повернення коштів потрібно зв’язатися напряму з продавцем.