Деякі власники Tesla вважають, що ремонтні майстерні найбільшого виробника електрокарів залишають бажати кращого. В новому звіты Vox повідомляється, що клієнти Tesla подали вже тисячі скарг, посилаючись на проблеми з сервісними центрами.

В скаргах загалом йшла мова про занепокоєння щодо доступних запчастин і некомпетентності сервісних центрів. Також були детальні скарги на автомобілі Tesla, які повернули з сервіса в гіршому стані, ніж тоді, коли їх відправляли на ремонт.

Наприклад, один з власників електромобіля Tesla заявив, що після візиту в сервісний центр він знайшов отруту для мишей та мертвого щура у передньому багажнику автомобіля – front trunk, також відомий як «frunk». Інший власник транспортного засобу написав у Twitter, що деякі частини його автомобіля були заклеєні скотчем, при тому, що транспортний засіб провів 51 день у сервіс-центрі.

І це не перший випадок, коли власники Tesla висловлюють розчарування послугами з ремонту. У 2019 році опитування Bloomberg серед майже 5000 власників Model 3 показало, що більшість були незадоволені швидкістю та якістю ремонту в сервісних центрах Tesla.

Полагодити Tesla – це не те саме, що звичайний автомобіль на базі двигуна внутрішнього згорання, який можна легко обслуговувати в тисячах незалежних майстерень. Більшість ремонтів Tesla виконується в одному з небагатьох власних сервісних центрів виробника електромобілів. Наприклад, в США їх менше ніж 200 по всій країні.

Хоча електромобілі не потребують такого частого відвідування сервіс-центру, як традиційні авто з двигуном внутрішнього згоряння, тим не менше, опитування J.D. Power показало, що електрокари зазвичай потрапляють у ремонтні майстерні приблизно так само часто, як і автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння. Погана якість сервісу може призвести до посилення проблем автовласників.