На підтримку українських компаній у складних умовах воєнного часу, коли уповільнюється, ускладнюється або зовсім унеможливлюється процес оформлення й обміну паперовими документами, Київстар надає бізнес-клієнтам можливість користування платформою електронного документообігу Star.Docs без оплати за сервіс. Правда такы умови надання сервісу Star.Docs без оплат тимчасові та можуть бути змінені оператором у будь-який момент залежно від зміни ситуації, пов’язаної з воєнним станом тощо.

Завдяки Star.Docs можна перенести внутрішній і зовнішній документообіг організації в цифровий формат, щоб швидко редагувати, коментувати, узгоджувати, обмінюватись та підписувати документи онлайн на будь-якому зручному пристрої – комп’ютері, планшеті чи навіть смартфоні. Усі робочі файли при цьому можуть зберігатися в зручних електронних реєстрах у хмарному сховищі, доступ до яких - 24/7.

Star.Docs – це сервіс, створений Київстар у партнерстві з консорціумом Intecracy Deals. У розробці реалізовані заходи із захисту персональних даних, уся інформація зашифрована, а для гарантії від втрати даних система проводить регулярне резервне копіювання (бекап) інформації користувачів, що мінімізує ризики її втрати.

Працюючи з електронними документами в Star.Docs, користувачі можуть заощаджувати час та відстежувати/контролювати в системі статус проходження документів: підписаний, вимагає узгодження, чекає підпису, ще не підписаний партнером. Доступна також опція підписання/узгодження групи документів за один раз – це дозволяє заощаджувати час на обробці однотипних документів.