Забезпечення ефективної комунікації на багатотисячному підприємстві є одним із найважливіших завдань, вирішення якого безпосередньо впливає на бізнес-результати компанії. Розуміючи це, найбільше підприємство гірничо-металургійного комплексу України «АрселорМіттал Кривий Ріг» впровадило внутрішній портал на базі SharePoint, який на сьогодні охоплює близько 3000 працівників. Ініціатива дозволила вирішити цілу низку завдань: створити окремий інструмент комунікації для «білих комірців», швидко і зручно доносити до службовців, керівників та адміністративних співробітників внутрішню корпоративну інформацію, структурувати й автоматизувати документообіг, а також налагодити ефективний зворотній зв’язок.

«Портал – це, в першу чергу, комунікаційний інструмент, з появою якого ми розвели внутрішні комунікації на підприємстві на два потоки: основним джерелом інформації для виробничого персоналу є корпоративна газета, а портал є зручним і ефективним каналом комунікації для адміністративного персоналу. Зараз на перше місце виходить така функція порталу, як оптимізація і підвищення ефективності бізнес-процесів на підприємстві, а отже – підвищення нашої конкурентоспроможності. Скажімо, переведення в електронну форму таких процедур, як замовлення та погодження послуг, бронювання приміщень, узгодження документів прискорює вирішення тих чи інших питань до декількох хвилин, тоді як раніше це займало декілька днів», – коментує Анна Гончарик, Директор з корпоративних комунікацій ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг».

Одним із завдань такого багатотисячного підприємства з великою територією як «АрселорМіттал Кривий Ріг» є безпаперовий документообіг. Він дозволяє суттєво економити час на узгодження внутрішніх документів (особливо коли узгодження необхідно отримати в територіально віддалених будівлях), а також підвищити конкурентоздатність бізнесу за рахунок більш ефективного прийняття рішень.

Нове рішення дозволило створити єдину точку входу для отримання інформації і полегшити щоденну взаємодію співробітників і відділів між собою.

«Однією з ключових переваг порталу є можливість оперативно отримати зворотній зв'язок від користувачів і проводити опитування працівників, які раніше забирали багато часу. Із впровадженням новітнього рішення час роботи над опитуваннями скоротився до кількох годин, необхідних для формування опитування та його публікації, а аналіз інформації взагалі відбувається автоматично. За рік нам вдалося провести близько 60 опитувань, що було б неможливим без нової системи на основі SharePoint» - говорить Максим Бондаренко, Менеджер веб-проектів ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг».

За даними внутрішнього опитування, менше ніж за рік з моменту запуску інтранет-портал став основним джерелом інформації для більш ніж 65% користувачів, а 85% співробітників відзначили, що вони задоволені внутрішнім порталом. Завдяки зручності в користуванні сьогодні портал відіграє значну роль у забезпеченні інформацією співробітників підприємства: головна сторінка порталу дає можливість доступу до інформації з будь-якого робочого місця, а також з приватного комп’ютера чи телефону. Насамперед, це новини підприємства, корпорації АрселорМіттал та новини галузі, а також актуальні ключові показники виробництва та охорони праці, навчальні курси, вакансії, корпоративний портал групи, сайти основних департаментів підприємства. На порталі розміщена також інформація про процедури з підключення мобільного зв’язку, придбання і користування програмним забезпеченням тощо, налагоджені електронні сервіси (такі як можливість розміщення заявки на встановлення того чи іншого ПЗ, бронювання приміщень, форми зворотного зв’язку). Система дозволяє суттєво спростити взаємодію і скоротити час, адже будь-яку заявку можна розмістити за 2 хвилини. Також скоротився час на обробку заявок від співробітників.

На сьогодні відвідуваність інтранет-порталу складає 3 тис. унікальних користувачів на день, а кількість потенційних користувачів - близько 4,5 тис. Компанія планує розвивати електронний документообіг (запити на відрядження, участь у навчанні тощо) для автоматизації бізнес-процесів у компанії, а також впровадити соціальні функції (можливість ставити лайки та залишати коментарі).

«За допомогою інноваційного інструментарію SharePoint компанії та організації із різних сфер бізнесу вирішують різноманітні завдання. Наприклад, в «Аеропортах Парижу» (Aéroports de Paris), що налічують 13 авіамайданчиків і 9 тис. співробітників, SharePoint дозволяє покращити пошук інформації та соціальної взаємодії. А поліція графства Кембріджшир у Великобританії впроваджує нові підходи до спільної роботи і професійної взаємодії та планує суттєво скоротити витрати. Українські компанії також все активніше впроваджують сучасні технології для підвищення бізнес-ефективності та створення для співробітників більш зручних і сучасних умов праці», - зазначила Наталія Бурлакова, керівник бізнес-групи Microsoft Office компанії «Майкрософт Україна».