Згідно з дослідженням компанії IDC, обсяг ринку обладнання WiFi корпоративного класу в 2023 р. зріс до 10,8 млрд дол., перевищивши результати попереднього року на 7,6%. Притому в 4-му кварталі збут впав на 25,5% порівняно з 2022 р. Загалом у першому півріччі ринок зріс на 43%, а у другому він упав на 16,5%. Аналітики пов'язують це падіння із затоваренням складів замовників раніше купленим обладнанням WiFi.

Найбільш популярними залишаються точки доступу WiFi 6, їх частка в структурі збуту становить більше 70%. Водночас експерти IDC відзначають активний перехід корпоративних замовників на стандарт WiFi 6E. У другому півріччі продажі точок доступу WiFi 6E зросли на 11,7% і зараз на їхню частку припадає майже 23% продажів.

Споживчий ринок WiFi у четвертому кварталі скоротився на 14,5%, а за підсумками лише 2023 р. – на 12,8%. Частка точок доступу споживчого класу стандарту WiFi 6E тут складає всього 6,7%, частка WiFi 6 – 64,1%, а частка застарілого стандарту WiFi 5 – 26,5%.

Лідирує на цьому ринку корпорація Cisco, її продажі за підсумками року зросли на 11,2% до 4,6 млрд дол, в результаті частка Cisco зросла до 42,6%. Притому збут корпоративного обладнання в 4-му кварталі скоротився на 40,3% в порівнянні з 2022 р. 

Компанія HPE Aruba займає друге місце, вона також в 4-му кварталі показала значне падіння продажів (на 21%), але за підсумками року поліпшила показники на 7%. Загалом її частка на ринку становила 14,6%. У китайської Huawei, що знаходиться на третьому місці, падіння продажів в останньому кварталі року було всього 0,8%, а за рік обсяги продажів зросли на майже 14%. Таким чином китайський виробник збільшив свою частку ринку до 8%.